کاهش ۵۰ درصدی تخلف پارک دوبله در اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند از ابتدای خردادماه سال‌جاری مرحله اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۷۶ هزار پیامک به شهروندان متخلف ارسال شده است.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند تاکنون، بیش از ۳۶۰ هزار بازدید از سایت شهروندی، ۳۴ هزار ثبت نام اولیه در سایت و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خودرو معتبر در پانل کارکنان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد تخلفات دوبله در مقایسه فراوانی تخلفات در خردادماه و شهریورماه کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: در ۷۸ درصد از معابر اجرای طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند میانگین مدت زمان توقف در سه ماهه خرداد تا مردادماه با کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه خیابان نیکبخت با اختلاف بالایی نسبت به رتبه دوم، بیشترین کاهش را به ثبت رسانده است، گفت: میانگین مدت زمان توقف در خیابان نیکبخت در خردادماه ۲۸ دقیقه بوده که این مدت در مردادماه با کاهش ۳۵ درصدی به ۱۸ دقیقه کاهش یافته است.

بنده‌خدا ادامه داد: خیابان‌های شیخ صدوق جنوبی، طالقانی و شریعتی با کاهش بیش از ۱۵ درصدی و خیابان‌های شریعتی، نظر غربی و شرقی با کاهش بیش از ۱۰ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه پارک‌های زیر دو ساعت با کاهش و بازه‌های زمانی توقف‌های بالای دو ساعت با افزایش همراه بوده است، اظهار کرد: بیشترین سهم از بین انواع تخلفاتی که توسط افسران راهور حین حضور در خودروهای پلاک خوان پارک حاشیه‌ای صادر می‌شود، تخلف توقف دوبله است و با بررسی میزان جرایم به خوبی می‌توان کاهش توقف‌های دوبله را نتیجه گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: این آمار به طور مستقیم بیانگر افزایش انضباط شهری و حاصل شدن هدف کاهش توقف‌های بلند مدت است.

وی ادامه داد: این بررسی نشان دهنده کاهش ۵۸ درصدی جرایم به تبع آن بهبود انضباط شهری در این مدت بوده و به عبارت دیگر خیابان‌های ۱۳ گانه اجرای طرح با کاهش بیش از ۵۰ درصدی توقف دوبله همراه بوده است.

بنده‌خدا خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۴۰۳۵ و یا آدرس اینترنتی park.mytraffic.ir مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

کد خبر 454063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.