تخصیص ۱۲ میلیارد ریال برای بهسازی رودخانه چایلق شیروان

معاون شهردار شیروان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال گذشته برای بهسازی مسیر رودخانه چایلق این شهر خراسان شمالی تخصیص یافته است.

به گزارش ایمنا، مسعود الهی اظهار کرد: اینک عملیات عمرانی طرح بخشی انجام شده و بخشی هم در دست اجرا است که فاز به فاز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات طرح بازآفرینی شهری در سال جاری هنوز اختصاص نیافته است گفت: مجموع کل اعتبارات این محل در سال گذشته، ۹۳ میلیارد ریال بود که از این میزان ۱۲ میلیارد ریال صرف پروژه پیاده روسازی مناطق شهرک ولیعصر و ۲۰ متری هاشمی خواهد شد.

معاون شهردار شیروان افزود: عملیات عمرانی طرح‌ها شامل ۵۰ هزار مترمربع پیاده روسازی شهرک ولیعصر و ضلع جنوب منطقه ۲۰ متری هاشمی است که از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

الهی گفت: این پروژه تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی اظهار کرد: از محل این اعتبارات سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال برای پروژه خانه فرهنگ، ۱۲ میلیارد ریال برای کانون آسیب‌های اجتماعی، شش میلیارد ریال برای نوسازی شبکه آب آشامیدنی، ۹ میلیارد ریال برای روشنایی معابر و هفت میلیارد ریال برای مدرسه سازی مصوب شد ولی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات طرح‌های مزبور حذف شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 454062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.