مشکلات آبگرفتگی شهر اسالم رفع شده است

شهردار اسالم گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، مشکلات آب گرفتگی بیشتر نقاط این شهر رفع شده است.

مسعود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اوایل مهرماه امسال، بارش شدید باران و جاری شدن سیل باعث تخریب یکصد متر از دیواره حفاظتی در ضلع جنوبی رودخانه ناورود قسمت بالادست پل و ۴۵ متر از دیواره حفاظتی رودخانه ناورود در قسمت پایین دست پل شد. که در حال حاضر بالادست دیواره توسط شهرداری ترمیم شده و پایین دست نیز توسط پیمانکار در حال انجام است.

شهردار اسالم، افزود: در دوره پنجم شورا، مشکلات آب گرفتگی بیشتر مناطق این شهر به ویژه خیابان شهید محمدپور با احداث کانال، رفع شده است.

قوی پنجه، در خصوص آمادگی نیروهای شهرداری در هنگام بارندگی شدید، گفت: زمانی که سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران فرمانداری سطح قرمز وضعیت جوی را هشدار می‌دهند، ستاد مدیریت بحران شهرداری به ریاست شهردار با کمک شش نیروی آتش نشانی، سه راننده با ماشین آلات سنگین لودر و حدود ۱۴ نیروی خدمات شهری در ساختمان واحد آتش نشانی شهرداری در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

شهردار اسالم، تصریح کرد: لایه روبی رودخانه‌ها جز وظیفه آب منطقه‌ای است اما در زمان هشدار ستاد مدیریت بحران، شهرداری برای بستن سردهنه های رودخانه هماهنگی و همکاری لازم را با آب منطقه‌ای انجام می‌دهد تا شهر دچار آبگرفتگی نشود.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 454052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.