واکنش رئیس شورا به بازداشت شهردار ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهروندان و رسانه‌ها به شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتخاب شهردار توسط اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر توجه نکنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، اسفندیار عشوری با اشاره به اتفاقات رخ داده در شهرداری، گفت: مراجع ذی‌صلاح بی شک قاطعانه پیگیر مسائل خواهند بود و من از همکاران خود و نیز کارکنان شورای اسلامی شهر و همه پرسنل شهرداری می‌خواهم در این شرایط فقط به پیشبرد امور و حل مشکلات مردم در سطح شهر بپردازند.

وی افزود: ما به عنوان شهروند و البته خادم مردم ساری به هیچ عنوان از اتفاقات پیش آمده رضایت نداریم اما باید اعلام کنم اصلاح ساختار در شهرداری در حال تحقق می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه گمانه‌زنی در خصوص انتخاب شهردار نشده، تأکید کرد: شهروندان و رسانه‌ها به شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتخاب شهردار توسط اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر توجه نکنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر آرامش به شهر بازگردد.

به گزارش ایمنا، برخی رسانه‌ها پیش از ظهر امروز (شنبه) از قول یک منبع آگاه خبر دستگیری شهردار ساری و مسئول مالی او توسط نیروهای امنیتی را منتشر کرده بودند.

کد خبر 453977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.