پایان طرح ملی آمران سلامت با ارائه خدمات به بیش از ۲۶۰ هزار نفر در استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از پایان طرح ملی آمران سلامت با ارائه خدمات به بیش از ۲۶۰ هزار نفر در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان؛ علی محمدهاشمی با اشاره به شیوع موج سوم اپیدمی کرونا در کشور و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این زمینه و به تبع آن اجرای طرح ملی آمران سلامت از پنجم آبان ماه در سراسر استان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان با برپایی ۲۸۸ پایگاه ثابت و سیار به ۲۶۰ هزار و ۳۵۵ نفر خدمات آموزشی و بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس ارائه کرده است.

وی با بیان همکاری افزون بر ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در اجرای این طرح، اضافه کرد: در همین راستا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی، ۶۰ هزار و ۲۷۸ عدد ماسک و ۹۲۲ لیتر مایع ضدعفونی کننده در این طرح بین مردم توزیع و مصرف شده است.

به گفته محمدهاشمی طرح آمران سلامت از پنجم لغایت پانزدهم آبان ماه در استان اصفهان اجرا شده و پایگاه‌های این طرح ملی در اماکن شلوغ شهرها از جمله فروشگاه‌های بزرگ، ورودی ترمینال‌های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان‌های پر رفت و آمد مستقر شدند.

گفتنی است در اجرای این طرح ملی در استان اصفهان، نیروی انتظامی، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر مقامات شهرستانی و محلی یاریگر و همراه جمعیت هلال‌احمر بودند.

کد خبر 453961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.