گزارشی از وضعیت جسمانی مارادونا

چند روزی است که ستاره سال‌های دور تیم ملی آرژانتین در بستر بیماری بوده و به تازگی زیر تیغ جراحان رفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سال‌های دور تیم ملی آرژانتین مدتی است که در بستری بیماری به سر می‌برد. وی پیش از این نیاز به عمل بسیار حساس مغز داشت که جراحی روی او انجام شد.

گزارشات پزشکی نشان می‌دهد که پس از عمل، مارادونا بایستی تا دوشنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بماند. این ستاره سال‌های دور ناپولی در حالی زیر تیغ جراحان رفت که لخته خونی در مغزش مشاهده شده بود و به همین دلیل انجام جراحی بسیار ضروری به نظر می‌رسید.

پزشکان و معالجان مارادونا اشاره کرده‌اند که او اصرار بسیاری بر ترک بیمارستان دارد، اما کادر پزشکی در نظر دارند تا او را به ماندن متقاعد کنند. به دلیل برخی ملاحظات بهتر است که وی در بیمارستان بماند تا برخی از نشانه‌های بیماری او رفع شود.

پزشک مارادونا همچنین اشاره کرده است که مشکل اصلی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال این نیست که آیا می‌تواند از بیمارستان مرخص شود یا نه. در واقع پزشک او اعتقاد دارد در حال حاضر روند بهبودی دیگو کاملاً مثبت است اما سبک زندگی او باعث مشکلات بزرگ‌تر و وخیم‌تری برای او در آینده خواهد شد.

کد خبر 453958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.