ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه تداوم دارد

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از زمان شیوع ویروس کرونا همچنان تداوم دارد.

به گزارش ایمنا، مهدی مژده‌ی فر در این باره اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های ارومیه در سه نقطه از شهر یعنی میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به به توزیع ماسک در میان رانندگان، گفت: تا کنون تقریباً نزدیک به ۱٣٧۰ جدا کننده بین راننده و مسافر در ناوگان تاکسیرانی نصب شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس‌ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله‌ها توجه کنند.

وی بر همکاری بیشتر مردم در این روزها تاکید کرد گفت: شهروندان در صورتی که رانندگان بیش از حد توصیه شده مسافر سوار کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند می‌توانند با سامانه ۱٣٧ شهرداری و یا شماره تلفن ٣٢٣۵٩٩٩۵ تماس بگیرند؛ تا با رانندگان متخلف در این زمینه برخورد قانونی شود.

مژده‌ی فر با بیان اینکه هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افزایش‌ها معمولاً سالی یک بار اتفاق می‌افتد و اگر رانندگان به غیر از نرخ‌های مصوب در بیلبردهایی که در سطح شهر نصب شده، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می‌توانند با شماره‌هایی که اعلام شد تماس بگیرند تا با این افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد قانونی شود.

کد خبر 453927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.