برد قاطع دختران نامی نو مقابل گاز تهران

در دومین روز لیگ برتر بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان یا نتیجه ۸۸ بر ۳۲ مقابل گاز تهران به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، نامی نو در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال مقابل گاز تهران به میدان رفت. نامی نو توانست در مقابل تیم گاز با نتیجه ۸۸ بر ۳۲ به پیروزی برسد.

تیم نامی نو روز پنجشنبه بدون برگزاری مسابقه، برابر پاز تهران به برد فنی ۲۰ بر صفر رسیده بود در نخستین دیدار برابر گاز به میدان رفت. تیم گاز در اولین بازی خود روز پنجشنبه برابر مهرام شکست سنگینی خورده بود. شاگردان فرانک طیاری برای بازی برابر نامی نو تنها ۸ بازیکن داشتند و از هر ۸ بازیکن خود استفاده کردند.

در کوارتر اول بازی با برتری ۲۳ بر ۱۳ نامی نو به پایان رسید.

در کوارتر دوم شاگردان زمانپور با برد قاطع ۲۱ بر ۸ قدرت نمایی کرده و با پیروزی به زمان استراحت رفتند.

در کوارتر سوم همچون کوارتر دوم تیم گاز نتوانست به امتیاز دو رقمی برسد و نامی نو با اختلاف ۱۸ امتیازی با نتیجه ۲۳ بر ۵ کوارتر سوم را به پایان رساند.

در کوارتر چهارم و پایانی با وجود تلاش کردن، دختران گاز نتوانستند به امتیازی بیشتر از ۶ دست پیدا کنند و کوارتر چهارم را ۲۱ بر ۶ به نامی نو اصفهان واگذار کردند.

بدین ترتیب تیم نامی نو در اولین دیدار خود با هدایت آزاده زمان پور تنوانست با نتیجه ۸۸ بر ۳۲ مقابل تیم گاز به پیروزی برسد.

زمان پور در طول بازی به تناوب از لوسینه آسادوریان، زهرا حاج هاشمی، سوگند رحمانی، فاطمه شهریاری، پرنیا اثنی عشری، سمانه طغیانی و نسرین فلاح استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، از مجموع ۶ مسابقه روز اول و دوم گروه یک لیگ برتر بسکتبال، ۳ مسابقه برگزار نشد. سینام مشهد و پاز تهران به دلیل مشکلات موجود خود و تست کرونا نتوانسته‌اند در بازی‌های خود حاضر شوند و بدین ترتیب دیدار سینام مشهد و بهمن؛ نامی نو و پاز تهران و همچنین مسابقه نارسینا و پاز برگزار نشده است.

کد خبر 453900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.