تاخیر دو هفته‌ای در اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»/حرکت شهرها به سمت زیست‌پذیری

شهردار اصفهان گفت: با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تأخیر دو هفته‌ای در اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی «شهرساز» اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح شهری، شهرهای آینده را به سمت زیست‌پذیری و تاب‌آوری بیشتر خواهد برد؛ البته تحقق این موضوع مهم نیازمند نگاه بلندمدت و همه جانبه به مسائل شهر است که در اصفهان این نگاه وجود دارد.

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» قرار بود فردا به مناسبت روز شهرسازی تعدادی از دفاتر تسهیلگری افتتاح شده و در کنار آن از چندین اقدام دیگر معاونت شهرسازی نیز رونمایی شود، اما با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، در اجرای افتتاحیه‌ها تأخیر دو هفته‌ای خواهیم داشت.

شهردار اصفهان گفت: روز ۲۵ آبان همزمان با سالروز ایثار و حماسه مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، قرار بود پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان یکی از اقدامات بزرگ دو سال اخیر شهرداری افتتاح شود، ولی به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا تصمیم گرفته شد به زمان دیگری موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان از مدت‌ها قبل هر هفته دستاوردهای سه ساله خود را در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» تقدیم شهروندان می‌کند.

نوروزی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگ نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بدون حضور مردم، گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید برای حفظ سلامتی شهروندان تا حد امکان این اقدامات به صورت آنلاین، در فضای مجازی و با استفاده از امکانات صدا و سیما انجام شود که برای بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه نیز همین گونه اقدام شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت و حمایت مردم، شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا رفع شده و به وضعیت بهتری تبدیل شود و فرصتی فراهم شود تا پروژه‌های تکمیل شده در شهر با حضور پرشور مردم افتتاح شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کرده و از انجام سفرهای غیرضروری همچنین حضور در اجتماعات خودداری کرده تا بر شیوع این بیماری فائق آییم و با عادی شدن شرایط، شهرداری دستاوردهای بزرگ را به منصه ظهور برساند.

کد خبر 453865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.