شهرداری‌های خرم‌آباد، ارباب رجوع نمی‌پذیرند

‌شهردار خرم‌آباد گفت: بنا بر مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا پذیرش ارباب رجوع در شهرداری‌های مناطق سه‌گانه این شهر و سازمان‌های تابعه ممنوع است.

محمد شریفی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات، انجام امور اداری و پیگیری امور ارباب رجوع در شهرداری‌های این شهر به صورت غیرحضوری و تلفنی انجام می‌شود، اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا استان و برای کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهرهای استان، ناوگان اتوبوس‌های خط واحد و همچنین سیستم حمل‌ونقل عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی ادامه داد: شهرداری خرم‌آباد و سایر شهرهای استان موظف شده‌اند بنرها و سازه‌های آن‌ها (داربست) و آگهی‌های ترحیم نصب شده در سطح شهر را جمع‌آوری و افراد متخلف را به مراجع قضائی معرفی کنند.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: پلیس راهور نیز ضمن استقرار در مبادی ورودی آرامستان‌های استان، نسبت به اعمال حداکثر جریمه برای خودروهای پارک شده در این محدوده‌ها و برخورد با افرادی که خلاف مصوبات ستاد استانی در مراسم تشییع و تدفین شرکت می‌کنند اقدام خواهد کرد.

شریفی‌مقدم ادامه داد: بر اساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا، رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، کافی‌شاپ‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی تعطیل شده و پاساژها و مراکز تجاری هم تا ساعت ۱۶ عصر مجاز به فعالیت هستند.

کد خبر 453864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.