اگر اشتباهات مدافعین فولاد نبود شاید ذوب آهن به گل نمی رسید

یک کارشناس فوتبال گفت: فولاد با برنامه بازی کرد و با توجه به اینکه بازیکنان جوانی دارد خیلی هماهنگ بودند و اگر دو اشتباه مدافعین این تیم نبود شاید ذوب آهن به گل نمی‌رسید ولی هافبک و مهاجم ذوب آهن از هوش خود استفاده کرده و فرصت باد آورده را تبدیل به گل کردند.

حمید بابائی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد ذوب آهن مقابل فولاد، اظهار کرد: همیشه در شروع لیگ تا هفته چهارم نتایج طبق برنامه‌ریزی تیم‌ها نیست و از روی شانس به دست می‌آید. با توجه به شیوع کرونا تیم‌ها قبل از فصل نتوانستند تمرینات آماده‌سازی خوبی را انجام دهند و با استرس و تست‌گیری بود که در روند بازی‌های لیگ تأثیر منفی می‌گذارد. بازی ذوب آهن و فولاد برای مدیرعاملان دو باشگاه خیلی مهم بود، فولاد در نیمه اول با برنامه بازی کرد و لی اعتماد به نفس زیاد مدافعین این تیم کار دستشان داد.

وی افزود: ذوب آهن در ترکیب کادر و بازیکنان تغییر زیادی داشته و در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت، اما فولاد ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده بود و با برنامه ریزی و حفظ توپ به ذوب آهن فضا نداد. جوانی ذوب آهن باعث شد که این تیم سه امتیاز شیرین خانگی را از دست بدهد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه آینده خیلی خوبی برای تیم ذوب‌آهن نمی‌بینم، تصریح کرد: ذوب آهن بازیکنان جوانی دارد و نسبت به دیگر تیم‌های مدعی تجربه تیمی کمتری دارد، امیدوارم نماینده شهرمان لیگ را به خوبی به پایان برساند و قهرمانی یا مجوز حضور در آسیا را بگیرد.

بابائی در خصوص نقل و انتقالات ذوب آهن، خاطر نشان کرد: در نقل و انتقالات اگر بازیکنانی در حد نام تیم گرفته شود نتیجه حاصل خواهد شد ولی اگر شانسی بخواهی تیم ببندیم نتیجه مشخص نیست. ذوب آهن در نقل و انتقالات ضعیف بود شاید سیاست باشگاه این است یا کمبود بودجه دارند که نمی‌توانم راجع به آن نظر بدهم.

وی با اشاره به اینکه مدیران باشگاه‌ها باید از مربیان جوان حمایت کنند، اظهار کرد: رحمان رضایی و جواد نکونام از بازیکنان سابق تیم ملی با گذشته عالی هستند که امیدوارم باشگاه ذوب آهن و فولاد و دیگر باشگاه‌ها از مربیان جوان خود حمایت کنند زیرا نوبت به آنها رسیده تا خودشان را نشان بدهند.

کارشناس فوتبال در رابطه با تیم فوتبال فولاد، خاطر نشان کرد: فولاد با برنامه بازی کرد. با توجه به اینکه بازیکنان جوانی دارد خیلی هماهنگ بودند و اگر دو اشتباه مدافعین این تیم نبود شاید ذوب آهن به گل نمی‌رسید ولی هافبک و مهاجم ذوب آهن از هوش خود استفاده کرده و فرصت باد آورده را تبدیل به گل کردند. گل‌هایی که ذوب به ثمر رساند ضدحمله نبود بلکه حمله سریع بود و بازیکنان از جایی که توپ را دریافت کردند حمله سریعی انجام دادند و به گل رسیدند.

کد خبر 453851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.