۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
گوشی گلکسی M21s معرفی شد

شرکت سامسونگ اخیرا از گوشی گلکسی M21s با دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی M21s دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن FullHD+ است. بنابراین کیفیت تصویر آن ۱۰۸۰ *۲۳۴۰ پیکسل است. انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی M21s با استفاده از باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز است. همچنین پنل پشتی آن دارای حسگر اثر انگشت است.

مدل قبلی گوشی ذکر شده یعنی گوشی گلکسی M21 مجهز به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمیق پنج مگاپیکسلی بود. گوشی گلکسی M21s از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی به جای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی گلکسی M21s از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند با استفاده از اسلات کارت micro SD، حافظه این گوشی را تا یک ترابایت افزایش دهند. تراشه مورد استفاده در این گوشی نیز اگزینوس ۹۶۱۱ است.

این محصول بسیار شبیه گوشی گلکسی F41 است. تنها تفاوت بین گوشی گلکسی M21s و گلکسی F41 حافظه رم و حافظه‌های داخلی آن‌ها است. گلکسی M21s در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت ۲۷۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 453844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.