منصوریان:هر تیمی در یادگار امام عقب بازی خواهد کرد/ امیدوارم از داوری پنالتی طلبکار نشویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مالکانه بازی کردیم، پیش بینی می‌شد برای بازی باران بند بیاید، اما این اتفاق رخ نداد و زمین خیس بود. در این مدل مسابقات احتیاج به یک گل است تا دفاع حریف بیرون بیاید یا در دقیقه‌های آخر با استفاده از شانس گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: می‌دانستیم با حریفی بازی داریم که خیلی عقب بازی می‌کند، در طی هفته هم برای این سبک از بازی تمرین داشتیم و دیگر تیم‌ها هم که به تبریز می آیند جلوی ما عقب بازی خواهند کرد. ایرادی به نفت مسجد سلیمان نمی‌توانیم بگیریم زیرا تیمی که مقابل تراکتور حاضر می‌شود به حداقل حمله راضی هستند، از بازیکنانم راضی هستم و تنها در گل زدن موقعیت سوزی داشتیم.

وی ادامه داد: مالکانه بازی کردیم، پیش بینی می‌شد برای بازی باران بند بیاید، اما این اتفاق رخ نداد و زمین خیس بود. در این مدل مسابقات احتیاج به یک گل است تا دفاع حریف بیرون بیاید یا در دقیقه‌های آخر با استفاده از شانس گلزنی کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم مخصوصاً اشکان دژاگه که دیر به تیم اضافه شد، اما به خاطر نبود مسعود شجاعی واجب دانستم دوتا از بازیکنان بزرگ در مسابقه باشند که اشکان تا آخرین دقیقه به خوبی بازی کرد. بازی وقت اضافه بیشتری می‌خواست، بازیکنانم گفتند دو پنالتی برای ما گرفته نشده که آن را به کارشناسان داوری می‌سپارم به جز این دو صحنه داوری عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شدند عملکرد خوبی دارند، تصریح کرد: برای مثال سعید واسعی وقتی از تیم پیکان به یک تیمی که تماشاگر زیادی دارد می‌آید طول می‌کشد تا به فرم ایده آل دیگر بازیکنان عادت کند، در این بازی تنها به یک گل احتیاج داشتیم تا سه امتیاز را بگیریم.

منصوریان در خصوص سیستم بازی تراکتور، خاطر نشان کرد: با دومهاجم و سه دفاع مرکزی و سیستم ۳۵۲ بازی کردیم که از آن راضی هستیم زیرا اجازه می‌دهد مالکانه بازی کنیم. یک مقدار زمان می‌خواهیم تا بازیکنانم به این سیستم عادت کنند و در دو هفته‌ای که لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل می‌شود سعی می‌کنیم به آمادگی بیشتری برسیم، به عنوان یک مربی یاد گرفتم همیشه باید زحمت بکشیم.

وی افزود: وقتی تیمی دفاعی بازی می‌کند باعث موقعیت سوزی تیم حریف می‌شود که در ادامه رقابت‌ها این مشکل را نخواهیم داشت از سوی دیگر زمین کاملاً خیس بود و بازیکنان تا مچ توی آب بودند که در کیفیت ضربات آخر تأثیر گذار بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تمام تیم‌هایی که جلوی تراکتور در یادگار امام تبریز بازی می‌کنند عقب خواهند کشید، گفت: شاید تنها تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد رو در روی ما طبیعی بازی کنند وگرنه بقیه تیم‌ها عقب خواهند کشید پس دلیل نمی‌شود دیگر تیم‌ها را ضعیف ببینیم و وقتی بازیکنانی مثل حاج صفی و دژاگه در خط هافبک حضور دارند تیم‌های دیگر وادار به عقب نشینی می‌شوند. در بازی با نفت مسجد سلیمان موقعیت‌هایی که نسبت به دفاع آنها داشتیم خوب بود تنها به گل نرسیدیم. امیدوارم وقتی کارشناسان بازی را می‌بینند نگویند تراکتور پنالتی داشته است.

منصوریان اضافه کرد: برای همه بازی‌ها با برنامه و برای پیروزی می‌رویم، امیدوارم کرونا از بین برود و دو باره هواداران پرشور تراکتور را در استادیوم ببینیم. هوادارن نگران نباشند به فرم ایده آل خواهیم رسید از معدود بازی‌هایی است که این اتفاق خواهد افتاد و نمی‌گذاریم عادت شود.

به گزارش ایمنا مجتبی حسینی به دلیل محروم بودن در این دیدار اجازه حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی را نداشت.

کد خبر 453838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.