۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
رضایی: نمیدانم چه بگویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من خنده ام می گیرد واقعا. خنده ام می گیرد که به این شکل می آیند و ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی اینطوری پنالتی می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری آنلاین اظهار کرد: در مورد بازی من نمی‌دانم چه بگویم. کافی است صحنه پنالتی را هر کسی ببیند. کسی که فوتبال هم نمی‌فهمد، جای داور کنار بایستد می‌بیند که خطا بیرون محوطه جریمه بوده و بازیکن خودش را به محوطه جریمه پرت می‌کند.

وی افزود: صحنه قبلی را هم ببینید. بازیکن فولاد با دست توپ را می‌زند. توپ به بازیکن ما می‌خورد و بیرون می‌رود و داور اعلام کرنر می‌کند. ما از ۵۰ متر آن طرف تر می‌بینیم ولی چطور می‌شود که داور از ۲۰ متری نمی‌بیند! مگر می‌شود!؟ این بازی باید بررسی شود. هر مرجعی که مسئول رسیدگی است باید این بازی را رسیدگی کند. همین‌طوری که نمی‌شود پنالتی گرفت. این لیگ برتر است!؟ من خنده‌ام می‌گیرد واقعاً. خنده‌ام می‌گیرد که به این شکل می‌آیند و ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی اینگونه پنالتی می‌گیرند. بگویند سه امتیاز را به آنها بدهیم و بازی نکنیم و کسی هم خسته نمی‌شود. اکثر اوت‌های دستی آنها خطا بود و فقط یک دانه آنها خطا گرفته شد. آقای داور چطور تشخیص نمی‌دهید، که این اوت دستی خطاست؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: به این راحتی حق ما را تضعیف می‌کنند و حداقل ۱۰ امتیاز را از ذوب آهن گرفته اند و امسال هم دارند همان مسیر را می‌روند! این به هیچ برای من مربی قابل قبول نیست. پس چرا تمرین می‌کنیم؛ بیاییم بنشینیم و امتیازات را تقسیم کنیم.

رضایی تصریح کرد: من خواهشم این است که هر مرجع قضائی که می‌تواند باید این موضوع را پیگیری کند. چطور داور خط نمی‌بیند که قبل از خط بوده. ۳۰ ثانیه مانده بود تا بازی تمام شود. واقعاً متأسفم که چنین اتفاقاتی آن هم در لیگ برتر رخ می‌دهد. همه دوربین‌ها و چشم‌ها زوم است ولی به این راحتی حق تیمی تضعیف می‌شود.

وی افزود: شنانی بازیکن خوبی است و در پست شماره ۱۰ خیلی خوب بازی می‌کند ولی همچنان به هماهنگی نیاز دارد. یک مقدار هم از نظر بدنی عقب است؛ با این حال از زمانی که وارد زمین شد، جریان بازی متحول شد و کارهای ترکیبی می‌کرد. او بازیکن قابلی است و امیدوارم بتوانیم بیشتر از او استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: من ایمان داشتم که می‌توانیم این بازی را ببریم، چون تیم حریف فقط زیر توپ زد. ما بعد از اینکه گل خوردیم، در نیمه اول کمی عجول بودیم، ولی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و از طریق کارهای تاکتیکی حملات خوبی از کناره‌ها و عمق داشتیم. باز هم به نظرم می‌توانستیم بهتر باشیم و نیاز به کار بیشتری داریم. این گل یک مقدار ما را غافلگیر کرد ولی خوبی آن این بود که توانستیم به برتری برسیم.

رضایی تصریح کرد: عکاشه بازیکن جوان ما است و باید رشد کند. در این بازی من بازیکن نداشتم. علی دشتی مصدوم شد و نبی زاده را هم در روزهای آخر از دست دادیم. من اصلاً این اشتباهات را از طرف باشگاه نمی‌پذیرم. مسائل اداری و مسائل نظام وظیفه باید پیگیری شود و این اشتباه بزرگی بود و برای من به هیچ وجه قابل هضم نیست. تا دیروز هم کسی این ماجرا را به من نگفته بود. اگر به من می‌گفتند خودم ماجرا را حل می‌کردم. من فکر می‌کنم باشگاه باید خیلی قوی در این مسائل عمل کند تا این مسائل رخ ندهد.

وی تصریح کرد: بیدوف دیر به تیم اضافه شده و شرایط بدنی خوبی نداشت. امکان جذب بازیکن هم برای ما وجود نداشت. روی بیدوف فشار وارد کردیم و در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ولی در نیمه دوم بدنش راه افتاد. مصدومیت او هم جدی نیست.

کد خبر 453836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.