نکونام: از صحنه پنالتی دور بودم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از اعتراض تیم حریف سوت ها برگشت و در نهایت تیم ما کمی عقب نشینی کرد و در صحنه خطایی که ما گل دوم را دریافت کردیم بنظرم داور اشتباه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: می‌دانستیم در بازی اول تیم‌ها ناشناخته هستند و می‌دانستیم شرایط برای هر دو تیم سخت است و زمانی که بیرون خانه بازی می‌کنید این شرایط سخت‌تر هم هست.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم. چند موفقیت خوب داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. بازی کاملاً تحت کنترل ما بود.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: بازیکنانمان هنوز به ذهنیت تیم فولاد نرسیده اند و ددوست دارم در نخستین بازی به بازیکنانم تذکر بدهم که اینجا فولاد خوزستان است و اندازه نام باشگاه باید بازی کنید و تا آخرین لحظه باید بجنگیم.

نکونام تصریح کرد: اگر قرار باشد اینقد بیخیال باشند که ما یک بازی یک بر صفر برده و کاملاً تحت کنترل را با دو بر یک عوض کنیم که در ادامه مجبور باشیم تیم را تحت فشار قرار دهیم کار برایمان سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکلی که امروز برای ما بوجود آمد اشتباهات فردی بود؛ در دو دقیقه دو گل دریافت کردیم که بدلیل اشتباهات فردی بازیکنانمان بود با تلاش گل تساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: واقعاً از این تساوی متاسفم بازی را باید در نیمه اول راحت می‌بردیم بازی در نیمه دوم هرچه برایمان گذشت سخت‌تر شد و تیم حریف از دقیقه ۷۵ فقط بازی مستقیم انجام می‌داد.

نکونام ادامه داد: وقتی چک را خوردیم تازه یادمان افتاد باید فولاد باشم. قطعاً بیشتر تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعد تلاش می‌کنیم تا بهتر ظاهر شویم. متاسفانه در تمرین روز گذشته سه نفر از بازیکنانم به صورت همزمان مصدوم شدند و در بازی امروز کلاً ۱۸ بازیکن در اختیار داشتم.

وی تصریح کرد: نفرات جدید قطعاً باید به ما کمک کنند و هدف گذاری که داریم اینست که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و نسبت به سال گذشته باید بهتر باشیم. چیزی که برایمان خیلی مهم است باید روحیه مبارزه طلبی را داشته باشیم؛ هر تیمی تلاش می‌کند تا به موفقیت برسد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: چیزی که برایمان مهم است جایگاهی است که باید در آخر فصل بدست بیاوریم ما دیدگاهی در یک مسیر طولانی داریم و تمام تلاشمان را در این مسیر انجام خواهیم داد.

نکونام ادامه داد: اگر صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم منجر به ایجاد تغییر در فوتبال شود باید به آن پرداخته شود ولی وقتی شاهد تغییری نیستیم بهتر از صحبت نشود.

وی افزود: صحنه پنالتی دور بود و در رابطه با آن نمی‌شود صحبت کرد. بر روی گل دومی که خوردیم خطایی اعلام شد که کاملاً اشتباه بود که همان توپ به گل تبدیل شد وگرنه اتفاق می‌افتد و بعد از اعتراض تیم حریف سوت‌ها برگشت و در نهایت تیم ما کمی عقب نشینی کرد و در صحنه خطایی که ما گل دوم را دریافت کردیم بنظرم داور اشتباه کرد.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: داور توسط ذوب آهن تحت فشار قرار گرفت و حتی از روی سکو صحبتهایی می‌شد که اصلاً درست نیست

کد خبر 453830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.