تراکتور 0 _ 0 نفت مسجد سلیمان/تراکتور طبق فصول گذشته لیگ را بدون برد آغاز کرد

تیم فوتبال تراکتور در هفته نخست لیگ بیستم به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه ۱۶ آبان ماه تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر سود به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، سعید واسعی، احسان حاج صفی، اوکاچا حمزویی و سعید مهری.

سرمربی: علیرضا منصوریان.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست، مصطفی نائیج پور، مجتبی مقتدایی، سیروان قربانی، نیما انتظاری، مهران امیری، فرید کریمی، محمد مهدی محبی و ساسان حسینی.

سرمربی: مجتبی حسینی.

داوران: مهدی سیدعلی، علی اکبر نوری، علیرضا طاهرخانی و یاسر همرنگ

ناظر بازی: محسن ترکی

کارت زرد:

تراکتور: سعید مهری (دقیقه ۲۸)

شرح بازی:

در این بازی تراکتور کاپیتان تیم خود مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. بازی در نیمه‌های زمین جریان دارد و هیچکدام از دوتیم تا دقیقه ۱۰ نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند. در دقیقه ۱۵ مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مجبور به یک تعویض اجباری شد و مهدی احمدی به جای سیروان قربانی به زمین آمد. تراکتور بازی را در اختیار دارد ولی نتوانسته موقعیت خطرناکی ایجاد کند، نفت مسجد سلیمان صاحب تک موقعیت‌هایی می‌شود که بی ثمر است. تراکتور سعی دارد برای رسیدن به گل از پرتاب‌های بلند و کرنرها استفاده کند، تا دقیقه ۴۰ بازی با نتیجه تساوی صفر بر صفر پیش رفته و تنها مهاجم تراکتور در دقیقه ۳۴ شوتی خطرناک به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان زد که با واکنش خوب احمد گوهری همراه است، چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد که بی فایده بود و نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

تراکتور نیمه دوم را با انگیزه بیشتری شروع کرده و نفت مسجد سلیمان را تحت فشار قرار داده است، ولی ارسال‌های بی دقتی از جانب بازیکنان این تیم انجام می‌شود. نفت مسجد سلیمان برای حمله اقدامی نکرده و بیشتر سعی بر حفظ نتیجه دارد، تا دقیقه ۶۶ بازی صفر بر صفر پیش رفته است. تراکتور توپ و زمین را در اختیار دارد ولی در ایجاد موقعیت موفق نیست، داور برای نیمه دوم شش دقیقه وقت اضافه در نظرگرفت که بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶: ارسال احسان حاج صفی پرتابی بلند انجام داد و مهاجمین تراکتور را در موقعیت خوبی قرار داد، اما نتیجه‌ای برای این تیم نداشت.

دقیقه ۳۴: بازیکن تراکتور خارج از محوطه جریمه شوتی محکم به سمت دروازه حریف زد که دروازه بان نفت مسجد سلیمان توپ را بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۶: حمزویی در موقعیت به ثمر رساندن گل قرار گرفت ولی به خاطر اینکه توپ را بیش از حد نگه داشت مدافعین نفت مسجد سلیمان توپ را دفع کردند.

دقیقه ۹۷: احسان حاج صفی روی پاس اشکان دژاگه موقعیت گل را از دست داد.

حواشی:

۱_ بارش شدید باران در ورزشگاه یادگار امام تریز که کار را برای پوشش این بازی سخت کرده.

۲_ مسعود شجاعی که برای این بازی محروم است از جایگاه تصویر برداران بازی را تماشا می‌کند.

۳_ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تنها چهار بازیکن روی نیمکت ذخیره دارد.

۴_پ خش صدای هواداران تراکتور در ورزشگاه.

۵_ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روی نیمکت این تیم حضور ندارد.

کد خبر 453824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.