شکست بهمن مدعی مقابل دختران مهرام

امروز در دومین روز لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم مهرام توانست با نتیجه ۷۹ بر ۷۳ گروه بهمن را شکست دهد.

به گزارش ایمنا، لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم‌های مهرام و بهمن امروز در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از گروه یک لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند. دختران مهرام با هدایت نیکا بیک لیکلی ۷۹ بر ۷۵ گروه بهمن را شکست داد.

مسابقه تیم‌های مهرام و بهمن به دلیل تجمع ستارگان در این دو تیم، مهم‌ترین بازی نیم فصل لیگ بسکتبال بشمار می‌رفت.

تیم مهرام در روز گذشته با پیروزی برابر گاز به این بازی رسیده بود، بانوان گروه بهمن پنج شنبه در پی غیبت سینام مشهد بازی نکرده و پیروزی فنی آن مسابقه را کسب کرده بودند و به عنوان مدعی قوی لیگ امسال و ادامه رکورد شکنی خود و بدون باخت بودن در مقابل مهران حاضر شدند.

تیم مهرام در این بازی بهتر شروع کرد و نتیجه‌ای که کسب کرد حاصل نمایش و بازی فوق العاده در نیمه اول بود و توانستند در کوارتر اول ۱۹ بر ۱۳ بهمن را شکست دهند.

در کوارتر دوم، اشتباهات زیاد شاگردان فریناز طائرپور گروه بهمن را از روند امتیازگیری دور کرد. تیم بهمن در کوارتر دوم با امتیاز ۱۲ بر ۲۵، مقابل تیم مهرام متوقف شد.

در کوارتر سوم دختران بهمن خود را پیدا کرده بودند و توانستند در این کوارتر تیم مهرام را با نتیجه‌ی ۲۴ بر ۱۲ شکست دهند.

در شروع کوارتر چهارم و در شرایطی که تیم مهرام ۵۶ بر ۴۹ پیش افتاده بود، گروه بهمن با استفاده از وضعیت روانی مناسب‌تری که داشت تلاش کرد تا امتیازهای از دست داده را جبران کند اما عقب بازی گروهی مهرام مانع از امتیاز گیری بهمن شد.

پرتاب ۳ امتیازی موفق نگین رسولی در ۲:۰۷ دقیقه مانده تا پایان مسابقه در شرایطی که مهرام ۷۳ بر ۶۷ از حریف پیش بود، یکی از ۲ لحظه کلیدی بازی در کوارتر چهارم بود و توانست مهرام را به امتیاز ۷۶ برساند.

در ۲۰ ثانیه آخر مسابقه در نتیجه‌ی یک ضد حمله موفق، نتیجه‌ای که می‌توانست ۷۷ بر ۷۵ به سود مهرام به پایان برسد، با پیروزی ۷۹ بر ۷۳ دختران بیک لیک لی به پایان رسید. مهرام با وجود شکست ۲۳ بر ۲۶ در کوارتر چهارم و مجموع ۷۹ بر ۷۵ پیروز میدان شد.

با شکست گروه بهمن، این تیم بعد از ۶۲۳ روز بدون شکست بودن شکست خورد. دختران بهمنی آخرین بار در ۳ اسفند سال ۹۷ مغلوب شده بودند.

در حاشیه این بازی، مربیان دو تیم اعتراضاتی نسبت به داوری داشتند همچنین از تلاش‌های سعیده علی کاپیتان تیم گروه بهمن که چندی پیش از بسکتبال خداحافظی کرد تجلیل شد.

کد خبر 453820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.