نخستین تساوی در نخستین تجربه

شاگردان رحمان رضایی در نخستین دیدار مقابل فولاد خوزستان به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر دو به تساوی کشیده شد.

ذوب آهن اصفهان:

بازیکنان:

شهاب الدین گردان، حمید ملکی، وحید محمدزاده، سید محمد قریشی، فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر، عرفان پور افراز (دقیقه ۸۶- سید عبداله حسینی)، میلاد جهانی، دارکوبیدوف (دقیقه ۴+۹۰- علیرضا منظمی)، ایوان مارکوویچ، ابوالفضل بابادی عکاشه (دقیقه ۵۹- حسین شنانی)

سرمربی: رحمان رضایی

فولاد خوزستان:

بازیکنان:

محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آغاسی (دقیقه ۸۲- صابر حردانی)، مهران درخشان‌مهر، مجتبی نجاریان، محمد آبشک (دقیقه ۳+۹۰- عارف غلامپور)، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی (دقیقه ۵۴- ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد (دقیقه ۸۲- عباس بوعذار) و لوسیانو پریرا (دقیقه ۸۲- شروین بزرگ)

سرمربی: جواد نکونام

تیم داوری: مهدی مرجانزاده، یعقوب سخندان، پوریا زحمتی، ابوالفضل گرجی

ناظر: مسعود مرادی

اخطارها:

کارت زرد:

لوسیانو پریرا (دقیقه ۲۶)

حسین شنانی (دقیقه ۶۴)

فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۶۵)

قاسم حدادی فر (دقیقه ۷۳)

رحمان رضایی (دقیقه ۹۰)

گل‌ها:

فولادخوزستان (۱-۰): تیم فوتبال فولادخوزستان که همان ابتدا بر بازی سوار بود بروی ارسال محمد آبشک از سمت راست خط دفاعی ذوب آهن و ضربه سر تماشایی موسی کولیبالی گل اول بازی و لیگ بیستم را وارد دروازه شهاب گردان شد.

ذوب آهن (۱-۱): گاندوها که در نیمه دوم بیشتر از نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند، روی یک اشتباه در سمت چپ خط دفاعی شاگردان نکونام موفق شدند روی ارسال پورافراز (اشتباه درخشان مهر) و دخالت به موقع بیدوف گل تساوی را ثبت کنند.

ذوب آهن (۲-۱): بثانیه هایی پس از اینکه فولادی‌ها پس از دریافت گل اول، بازی را شروع کردند، توپ به سمت راست خط دفاعی این تیم آمد و اینبار روی پاس هوشمندانه میلاد جهانی بار دیگر این بیدوف بود که در دهانه دروازه گل دوم خودش را ثبت کرد تا سبزپوشان در کمال ناباوری در ۲ دقیقه از حریف پیش بیفتند.

فولاد خوزستان (۲-۲): اتفاقی نادر در محوطه جریمه ذوبی ها بر روی ساسان انصاری اتفاق افتاد تا مرجانزاده اعلام پنالتی کند و این پنالتی با یک بغل پای ساده وارد دروازه گردان شود و بازی به تساوی کشیده شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: گل فولادخوزستان (۱-۰)

دقیقه ۱۸: ارسال زیبای پاتوسی و در ادامه ضربه سر محکم موسی کولیبالی توسط شهاب گردان راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۲: ارسال پاتوسی به محوطه جریمه رسید ولی اینبار مدافعان ذوب آهن عملکرد خوبی داشتند و اجازه کار به فولادی‌ها ندادند تا توپ از محوطه جریمه دور شود.

دقیقه ۲۳: همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن توپ را به مارکویچ رساند تا از جناح چپ به دروازه برسد ولی این ارسال ثمری برای ذوبی ها نداشت.

دقیقه ۲۵: درگیری بیین عرفان پورافراز و لوساینو پریرا باعث شد تا پریرا در حالی که منتظر اخطار گرفتن بازیکن ذوب بود، با ارت زرد داور جریمه شود.

دقیقه ۲۹: ارسال تند و تیز پاتوسی باعث شد توپ برگشتی در پشت محوطه به محمد آبشک برسد ولی شوت محکم آبشک در چهار چوب نبود و بصورتی خطرناک از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: خطای آبشک بر روی قاسم حدادی فر ضربه آزادی را در اختیار سبز پوشان قرار داد ولی قرمز پوشان فولاد به هر نحوی که بود توپ را از محوطه جریمه دور کردند ولی در ادامه مجدداً توپ به بیدوف رسید و از سمت چپ با یک بیرون پا بر روی دروازه فروزان ارسال شد اما نتیجه‌ای را در بر نداشت.

دقیقه ۴۲: خطای محمد زاده بر روی پریرا ضربه آزادی را در یک موقعیت بسیار عالی در اختیار فولادی‌ها قرار داد که پاتوسی با یک بغل پا توپ را در خارج از محوطه به آبشک رساند ولی شوت سرکش آبشک نتیجه‌ای در بر نداشت.

دقیقه ۴۵: بازیکنان فولاد در یک غافلگیری مهاجم خود را با شهاب گردان تک به تک کردند اما گردان با خروج به موقع این توپ را با درایت گرفت.

دقیقه ۴۹: حرکت تیمی ذوبی ها در نطفه توسط زبیر نیک نفس با خطا خفه شد تا تذکر جدی مرجانزاده به وی همراه شود.

دقیقه ۵۴: حرکت تیمی فولادی‌ها پاتوسی را در موقعیتی عالی قرار داد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه ۵۵: خطای بازیکن فولاد بر روی عکاشه موقعیتی بسیار عالی را در اختیار ذوبی ها قرار داد ولی ضربه میلاد جهانی به خط دفاعی فولادی‌ها بر خورد کرد و نتیجه‌ای در بر نداشت.

دقیقه ۵۸: اولین جدال ساسان انصاری پس از ورودش به زمین مسابقه تنها یک کرنر بود که این کرنر نیز ه تیر اول ارسال شد و توسط سفیدپوشان ذوب آهن دور شد.

دقیقه ۶۴: فرار حسین شنانی از جناح چپ، ذوبی ها را در موقعیتی خوب قرار داد اما زمین خوردن شنانی در محوطه جریمه فولاد از نظر مرجانزاده تمارض بود تا وی با یک کارت زرد جریمه شود.

دقیقه ۷۳: خطای قاسم حدادی فر بر روی بازیکن فولاد مرجانزاده را متقاعد کرد تا اینبار حدادی فر را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۷۵: گل ذوب آهن (۱-۱)

دقیقه ۷۶: گل ذوب آهن (۲-۱)

دقیقه ۸۵: ع باس بوعذار ضربه آزاد را به سوی دروازه گردان فرستاد ولی نتیجه‌ای برای فولادی‌ها در بر نداشت.

دقیقه ۵+۹۰: گل فولاد (۲-۲)

کد خبر 453818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.