روشن: فکری اشتباهات سرمربی قبلی استقلال را مرتکب نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: محمود فکری اگر به دنبال موفقیت در استقلال است، نباید اشتباهات سرمربی قبلی این باشگاه را تکرار کند.

به گزارش ایمنا، حسن روشن در خصوص شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امیدوارم استقلال امسال وضعیت بهتری نسبت به فصل‌های قبل داشته باشد. خوشبختانه فکری یکی از بزرگان استقلال است و باید به او کمک کنیم و اگر در این مسیر اشتباه هم مرتکب شد، باید به او فرصت دهیم زیرا در تیم‌های بزرگ اشتباه مسأله‌ای غیر طبیعی نیست.

وی افزود: هواداران نباید از روز اول دنبال قهرمانی باشند. آنها باید به دنبال درست شدن ساختار تیمی خود باشند و در چنین شرایطی می‌توان به موفقیت استقلال امیدوار بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آمدن محمود فکری به استقلال نوید روزهای خوب را می‌دهد و قطعاً اشتباهات قبلی‌ها را مرتکب نمی‌شود. او به کار تیمی و مشورتی باور دارد و قطعاً نمی‌خواهد در استقلال به تنهایی تصمیم‌گیری کند.

روشن تصریح کرد: فکر می‌کنم این کادر فنی، اشتباهات فرهاد مجیدی را تکرار نمی‌کند و قرار نیست مانند او به تنهایی کارها را جلو ببرد. حضور تعداد قابل توجهی از استقلالی‌ها در کادر فنی فکری، نوید روزهای خوبی را می‌دهد و خوشبختانه او اشتباهات سرمربی قبلی استقلال را تکرار نکرد.

وی با اشاره به مهم‌ترین پیشنهاد خود به محمود فکری اظهار کرد: سرمربی استقلال نباید خود را وارد حاشیه کند و امیدوارم محمود فکری چنین اشتباهی را مرتکب نشود. او در دوران بازیگری بسیار بازیکن خوب و مفیدی بود و قطعاً در مربیگری هم چنین راهی در پیش خواهد گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: سرمربی تیم‌های بزرگ نباید کاری کند که بازیکنان نامدار برای تیم تصمیم بگیرند. تصمیم آخر را باید کادر فنی و سرمربی برای استقلال بگیرند و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد شاهد عدم موفقیت استقلال خواهیم بود.

روشن که همیشه اعتقاد به حضور مربیان خارجی دارد در این رابطه گفت: هنوز هم اعتقاد دارم اگر یک مربی درجه یک خارجی بیاید و همین کادر هم کنار او باشد، استقلال موفق تر می‌شود و شاید از کنار این مربی ۱۰ منصور پورحیدری هم در بیاید.

وی افزود: خوشبختانه استقلال امسال از نظر مدیریتی هم شرایط خوبی دارد و فعلاً عکس این موضوع ثابت نشده است تا بخواهیم انتقاد کنیم. استقلال در حال حاضر از نظر مدیریتی در آرامش است و مددی خود وارد حواشی عجیب این رشته نکرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از صحبت‌های علی کریمی اظهار کرد: از حرف‌های علی کریمی خوشم نیامد و مخالف او بودم و قرار نیست هر بازیکنی هر چقدر بخواهد دریافت کند. تا زمانی که مدیران باشگاه به آکادمی اعتقاد پیدا نکنند نمی‌توان درخواست‌های مالی بازیکنان را به درستی کنترل کرد.

روشن تاکید کرد: خوشبختانه مدیریت باشگاه استقلال تصمیم خوبی برای آکادمی با اضافه شدن ایوب اصغر خانی گرفت و او می‌تواند به سعید مراغه چیان رئیس آکادمی مشاوره‌های درستی دهد. به اعتقاد من هرکسی او را برای استقلال انتخاب کرده، به دنبال سالم سازی در پایه‌ها است.

وی گفت: دلالان در عدم رشد آکادمی باشگاه‌ها نقش جدی دارند و متأسفانه این دلالان، به فوتبال ما چسبیده هستند. من مشکلی با حضور دلال در فوتبال ندارم اما به شکل پاک. این دلالان باید استعدادهای خوب را شناسایی و به باشگاه‌ها معرفی کنند اما فعلاً کار آنها شده شناسایی بازیکنانی که خانواده‌های پولدار دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باید سالروز درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت بگویم او تنها کسی است در استقلال که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قهرمان آسیا شده و دیگر مانند فرد دلسوزی در استقلال ندیدم.

منبع: ایرنا

کد خبر 453817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.