گرانی برخی کالاها در بازار توجیه پذیر نیست

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: گرانی برخی کالاها در بازار توجیه پذیر نیست و مسئولان کشور به دنبال کاهش تورم در کشور باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تأکید بر اینکه روش و سیره ائمه اطهار را باید شناخت و به آن عمل کرد، اظهار کرد: بالاترین قله معارف مبارزه با طاغوت زمان و تحریفات دین است تا جامعه سست نشود.

وی با بیان اینکه تحریفات دین و انقلاب باعث می‌شود انقلاب شناخته نشود و ارزش‌های انقلاب وارونه جلوه داده شود، تصریح کرد: انقلاب را نباید با نوسانات کالاها تفسیر و به حاشیه کشاند، رزمندگان در جبهه جنگ با دست خالی جنگیدند و امروز انقلاب را باید بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌ها تفسیر کرد.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه کارها با تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی انجام می‌شود، تصریح کرد: گرانی برخی کالاها در بازار توجیه پذیر نیست و مسئولان کشور باید به دنبال کاهش تورم در کشور باشند نه اینکه به دنبال نتیجه انتخابات آمریکا باشند.

اسکندری افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری خواهان و دمکرات‌ها مقابل جمهوری اسلامی اقداماتی انجام دادند پس برای کشور ما تفاوت ندارد چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود.

وی با بیان اینکه پیام پر معنای رهبر معظم انقلاب در مقابل هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) رئیس جمهور فرانسه را به چالش کشاند و سبب عذرخواهی وی شد، گفت: اگر وحدت و همدلی میان مسلمانان همیشگی باشد و کشورهای اسلامی بدانند حیات آن‌ها در گرو وحدت است و کشورهای مسلمان سعودی و عرب با سایر مسلمانان جهان متحد می‌شدند افکار صهیونیست‌ها خنثی می‌شد.

امام‌جمعه بوئین میاندشت خاطرنشان کرد: حرکت دانشجویان و دانش آموزان ایرانی موجب پیروزی انقلاب شد و امروز استکبار با تجربه از آن دوران اقدام به کشتار دانشجویان افغانستانی می‌کند تا پایگاه‌های آمریکا در افغانستان امن و پایدار باشد.

اسکندری با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: خواندن و مطالعه کردن سبب نشاط اجتماعی و کاهش استرس می‌شود و از طرفی جامعه را در رسیدن به اهداف اصلی خود هدایت و راهنمایی می‌کند.

کد خبر 453796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.