نکونامِ بی حاشیه بدنبال کسب نخستین پیروزی

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولا خوزستان از امروز-جمعه ۱۶ آبانماه- از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر از امروز-جمعه ۱۶ آبانماه- در چهار ورزشگاه آغاز می‌شود و در نخستین دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

ذوب آهن در انتهای فصل گذشته با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم و فولاد با ۵۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. تیم‌های فوتبال ذوب آهن و فولاد از نظر ثبات تیمی در نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند و در حالی که ذوبی ها با تغیرات زیادی در جمع بازیکنان و کادر فنی خود دست به تغییرات اساسی زده است؛ فولادی‌ها که تنها اجازه قطع همکاری سه بازیکن را از جمعشان صادر کردند عنوان با ثباتترین تیم را به یدک می کشند.

فولاد خوزستان در بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل ذوب آهن، ایوب والی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب این بازی ندارد؛ بنا به گفته‌ها رحمان رضایی در نشست خبری روز گذشته ذوب آهنی‌ها مهرداد قنبری به دلیل محرومیت، علی دشتی به دلیل مصدومیت و علی نبی‌زاده را به دلیل پیگیری نشدن وضعیت نظام وظیفه در بازی فردا در اختیار نخواهند داشت.

در آخرین دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان؛ فولادی‌ها موفق شد تا با نتیجه دو بر یک تیم اصفهانی را شکست دهند. از بازیکنان فصل قبل ذوب، محمدرضا عباسی و مهران درخشان‌مهر به فولاد پیوسته اند و در مقابل، شهاب گردان از فولاد به ذوب‌آهن پیوسته است.

سعید آذری که سابقه مدیریت در باشگاه ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد در حال حاضر مدیریت باشگاه فولاد را برعهده دارد البته این چهره مدیریتی چندی پیش بدلیل حکم کمیته اخلاق فدراسیون از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است.

سعید آذری از زمانی مدیریت فولاد را بر عهده گرفته است دومین مرتبه‌ای است که شاهد صف آرایی تیمش را مقابل سبز پوشان اصفهانی است؛ فولاد در مرتبه اول موفق به کسب پیروزی در مقابل باشگاه سابق آذری شد تا از حیثیت مربیش دفاع جانانه ای کرده باشد.

علی بدوای که سابقه پوشیدن پیراهن تیم فولاد خوزستان را در سالهای قبل داراست به تازگی به جمع کادر فنی فولاد اضافه شده است؛ اضافه شدن علی بداوی و قرار گرفتن وی در مقابل رحمان رضایی به عنوان یکی از حاشیه سازترین موضوعات دیدار فولاد و ذوب آهن نام برده شده است.

علی بداوی در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها در سال ۹۷ پرده از ماجرای کتک کاریش با رحمان رضایی در بازی مقابل عمان پرده برداشت و گفت: "این خاطره برای من کمی تلخ است، خاطرم هست که رحمان رضایی در یک کورس که با مهاجم حریف داشت جا ماند و مجبور شد روی او خطا کند، وی بعد از خطا بر روی بازیکن حریف سر من داد زد که بعد من هم گفتم تو خطا کردی چرا سر من داد می‌زنی! که بعد از این مشاجره آن اتفاقات افتاد، اما جو تیم ملی آنقدر در آن زمان خوب بود که در رختکن بعد از صحبت‌های آقای دادکان و با وساطت سایر ملی‌پوشان ما آشتی کردیم و مشکل خاصی هم نبود. " پس یا این تفاسیر نباید منتظر حاشیه خاصی در تقابل این دو بازیکن ملی پوش سابق باشیم.

کد خبر 453776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.