کاهش ۲۶ درصدی تردد در محدودیت‌های کرونایی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در حال حاضر با ایجاد محدودیت در هشت شهرستان و مرکز استان نزدیک به دو سوم استان اصفهان را تحت مراقبت‌های شدید قرار داده‌ایم که نتیجه این امر کاهش تردد ۲۴ درصدی در محورهای استان در روزهای گذشته و امروز هم کاهش حدود ۲۶ درصدی را شاهد بودیم.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، اظهار کرد: از همراهی و همکاری صنوف، اتحادیه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی که در این شرایط سخت اقتصادی برای سلامتی مردم محدودیت‌ها را تحمل می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر با ایجاد محدودیت در هشت شهرستان و مرکز استان نزدیک به دو سوم استان را تحت مراقبت‌های شدید مشاغل و فعالیت‌ها قرار داده‌ایم که نتیجه این امر کاهش تردد ۲۴ درصدی در محورهای استان در روزهای گذشته و امروز هم کاهش حدود ۲۶ درصدی بوده و این نشانگر همکاری مردم است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص نظارت‌های انجام شده بر محدودیت‌ها، تصریح کرد: نظارت‌ها توسط ستادهای شهرستانی با محوریت فرمانداران شروع شده و در اکثر شهرستان‌ها وضعیت خوبی برقرار است.

وی در خصوص شهرستان کاشان، اظهار کرد: روز گذشته در این شهرستان چندین جلسه توسط فرمانداری کاشان برگزار شد که این شهرستان هم امروز وضعیت مطلوبی در رعایت دستورات و محدودیت‌ها داشته است.

غلامی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان ۲۳ آبان‌ماه وضعیت استان روز به روز مطلوب‌تر شود و پس از این تاریخ شاهد کاهش و روند نزولی ابتلاء به بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 453735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.