نکونام: باید شرایط برای حضور مربیان جوان فراهم شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید شرایط برای حضور و فعالیت مربیان جوان در فوتبال فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال حاضر نشد، اما با ارسال یک فایل صوتی ضمن عذرخواهی از حضور نیافتن در نشست خبری اظهار کرد: قطعاً در آغاز لیگ تیم‌ها شناختی از یکدیگر ندارند و تلاش کردیم نسبت به شرایط تیم خود جلو برویم و بازیکنان جذب‌شده را هرچه زودتر با تیمی که در فصل گذشته نتایج خوبی بدست آورد هماهنگ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در فصل نقل و انتقالات طبق برنامه و بودجه پیش رفتیم، ادامه داد: با توجه به اینکه زمان شروع تمرینات را می‌دانستیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، جا دارد از آقای آذری تشکر کنم که در نقل و انتقالات زحمت زیادی کشید و مذاکرات خوبی را با بازیکنان مد نظر ما انجام داد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمام مربیان جوان شاغل در لیگ دوستان من هستند و سابقه بازی در کنار هم را داریم و برایشان آرزوی موفقیت دارم؛ در فوتبال دنیا مربیان جوان رقابت بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در جاهایی سبقت گرفته‌اند. امیدوارم باید شرایط به گونه‌ای پیش برود که مربیان جوان در تمام لیگ‌ها موفق باشند.

نکونام ادامه داد: هر مربی سبک خود را دارد و بازیکنانی که ذوب آهن از آنها بهره می‌برد بازیکنان شناخته شده‌ای هستند و شناخت کافی از تمام آنها داریم و این ناشناخته بودن شاید دو تا سه هفته بیشتر دوام نداشته باشند، لیگ، مارتنی است که ۳۰ هفته ادامه دارد و شما باید در انتها موفق باشید. تمام تمرکزمان بر تیم خودمان است.

وی با بیان اینکه تقابل در زمین فوتبال است نه من بازیکن هستم و نه رحمان رضایی و ما فقط مربی هستیم، گفت: بازیکنان هستند که درون زمین نتیجه می‌گیرند امیدوارم فردا شاهد دیدار خوبی باشیم. تمام تلاشمان را تا انتهای لیگ می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و هر بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و به هر بازی نگاه ویژه ای داریم تا در آخر لیگ موفق باشیم.

کد خبر 453726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.