غیبت سه بازیکن ذوب‌آهن در بازی با فولاد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی فردا سه بازیکن خود را در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری آنلاین پیش از برگزاری دیدار تیمش در قابل فولاد خوزستان با تاکید بر در اختیار نداشتن چند بازیکن کلیدی در دیدار پیش رو اظهار کرد: خوشبختانه از حدود ۴۰ روی پیش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم بازیکنان وضعیت بدنی بازیکنان خوبی دارند.

وی ادامه داد: متأسفانه سه بازیکن را بنا به دلایل مختلف در اختیار نداریم؛ مهرداد قنبری به دلیل محرومیت، علی دشتی به دلیل مصدومیت و علی نبی‌زاده را به دلیل پیگیری نشدن وضعیت نظام وظیفه در بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در رابطه با جذب بازیکن آن طوری که باید و شاید نتوانستیم عمل کنیم و اسامی که دادم نتوانستیم جذب کنیم، اما در کل راضی هستم و امیدوارم بازیکنانم بتوانند خود رانشان دهند.

رضایی ادامه داد: با توجه به امکانات و پتانسیلی که داریم هم به لحاظ دفاعی و هجومی آرایش تیمی را کامل خواهیم کرد؛ صرفاً دفاع یا حمله کردن معنایی نخواهد داشت، ۱۰ نفر بازیکن بجز دروازه‌بان هنگام دفاع باید پشت توپ باشند و در هنگام حمله باید در حالتی شناور قرار بگیرند، بنابراین با توجه به شرایط مختلف بازی کار تهاجمی و تدافعی همراه با هم انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در میانه زمین بازیکن مورد نظرمان جذب نشده است امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از قاسم حدادی‌فر ببریم تا در تمام دقایق از وی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه امسال لیگ طولانی خواهیم داشت، گفت: امیدوارم بتوانیم آنچه هواداران ما دوست دارند را انجام دهیم و بتوانیم بازی‌های قابل قبولی ارائه دهیم.

رضایی گفت: بازیکنان دیگری جذب خواهیم کرد، مهره‌هایی را مد نظر داشتیم که بنا به شرایط از جمله مسائل مالی نتوانستیم آنها را جذب کنیم؛ در پست دفاع و فوروارد نیاز به بازکنان دیگری داریم که بصورت بازیکن آزاد و بازیکن لیگ یکی آنها را جذب خواهیم کرد.

کد خبر 453725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.