لغو آزمون‌های آئین‌نامه استان تا اطلاع ثانوی/اعمال جرایم کرونایی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از لغو آزمون های آیین نامه و کلاس های تئوری آموزشگاه‌های رانندگی استان از روز شنبه ۱۷ آبان ماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آزمون آئین نامه و کلاس‌های تئوری آموزشگاه‌های رانندگی استان اصفهان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کنترل ویروس کرونا از روز - شنبه ۱۷ آبان- تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

وی وضعیت تردد در کلانشهر اصفهان را عادی و روان ارزیابی کرد و افزود: با اعمال محدودیت‌های آمد و شد در شهر اصفهان، شهروندان نیز رعایت کردند و هم اکنون تردد در محورهای بزرگراهی، حاشیه زاینده رود، پارک کوهستانی صفه و سایر تفرجگاه‌ها بسیار کنترل شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تردد پلاک‌های غیربومی در شهر اصفهان به ندرت مشاهده شده است و بسیاری از آنها کارمند یا ساکن اصفهان بودند، خاطرنشان کرد: خروج پلاک‌های شهر اصفهان به شماره‌های "۱۳، ۵۳، ۶۷" از پنج محور اصلی شامل ورودی پلیس راه‌های شاهین شهر، سجزی، فولادشهر، مبارکه و پلیس راه نجف آباد ممنوع است و رانندگان در صورت تخلف اعمال قانون می‌شوند.

محمدی گفت: ورود پلاک‌های غیربومی "شهر اصفهان از جمله ورود پلاک‌های سایر شهرستان‌های استان اصفهان و همچنین سایر استان‌های کشور به این کلانشهر ممنوع است و برابر قانون با افراد متخلفی که در این مدت به اصفهان سفر می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس تمایلی به اعمال جریمه ندارد، اما جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف خواهد بود، به هموطنان تاکید کرد: خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند که در این روزها خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است؛ بهتر است مردم به جریمه فکر نکنند بلکه به فکر سلامت خود و دیگران باشند زیرا کسانی که رعایت نمی‌کنند سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

کد خبر 453724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نبکتا IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    فقط آزمون آیین نامه یا آزمون عملی هم شامل میشه؟