ایزدی: ترامپ مدرکی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات ندارد 

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در حال حاضر ترامپ اسنادی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات ندارد و به همین دلیل تمایلات جناحی قضات دیوان عالی آمریکا تأثیری در تصمیم آنها نخواهد داشت. ترامپ باید مدارک یا اسنادی برای اثبات ادعا خود مبنی بر تقلب در آرا پستی را ارائه دهد.

فواد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت فعلی انتخابات ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: پیروزی زود هنگام دونالد ترامپ در ایالات فلوریدا به دلیل گرایش ساکنان کوبایی و دومینیکنی این ایالت بود؛ زیرا جمهوری خواهان و به ویژه دونالد ترامپ همواره با نظام کمونیستی کوبا مخالف بودند.

وی افزود: ترامپ طی دو روز گذشته بارها نسبت به تقلب در شمارش آرا پستی ادعاهایی را مطرح کرده است و امروز نیز از جریان جمهوری خواه خواسته تا پرونده انتخابات ریاست جمهوری را به دیوان عالی آمریکا ارجاع دهند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: در حال حاضر ترامپ اسنادی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات ندارد و به همین دلیل تمایلات جناحی قضات دیوان عالی آمریکا تأثیری در تصمیم آنها نخواهد داشت. ترامپ باید مدارک یا اسنادی برای اثبات ادعا خود مبنی بر تقلب در آرا پستی را ارائه دهد.

ایزدی در ادامه خاطرنشان کرد: البته ترکیب و تمایلات جناحی قضات دیوان عالی آمریکا کاملاً بی تأثیر هم نیست؛ همان‌طوری که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۰ جورج بوش توانست با سو استفاده از دیوان عالی آمریکا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را به سود خود تغییر دهد.

کد خبر 453723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.