دستگیری راننده ضارب مامور پلیس اصفهان در کمتر از ۴ ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: راننده‌ای که به دستور ایست مأموران توجه نکرده و با خودروی خود مأمور پلیس پاسگاه "بهارستان" را مجروح و از صحنه متواری شده بود با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از چهار ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته مأموران پاسگاه "بهارستان" حین اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و مأمور پلیس را با خودرو زیر گرفته و با سرعت زیاد از صحنه متواری شد.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به اینکه این مأمور وظیفه شناس به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد، تصریح کرد: بلافاصله یک گروه از مأموران انتظامی شهرستان نائین و پلیس امنیت عمومی اصفهان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام چهار ساعت پس از متواری شدن فرد ضارب با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی او پشت تپه‌ای در حوالی روستای " نوجوک" را شناسایی و فرد ضارب دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به اینکه انگیزه فرد ضارب هنوز مشخص نشده و متهم تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور از شهرها گرفته تا روستاها، جاده‌ها و مرزها، شبانه‌روز در حال تأمین امنیت شهروندان هستند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و اگر هر کسی به هر نحوی بخواهد امنیت را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهد شد.

کد خبر 453717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.