عودت ۷۰ هزار خودرو به مبدا با اجرای محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان

رئیس پلیس راهور ناجا به تشریح عملکرد پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان پرداخت و گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های تردد ۹۳۱ تیم با بیش از ۲ هزار نفر نیرو به کارگیری شده‌اند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید کمال هادیان‌فر در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری، ۹۳۱ تیم برای اجرایی شدن این طرح به کارگیری شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان ۲ هزار و ۷۷۷ نفر نیرو به کارگیری شده‌اند، ادامه داد: در این مدت تعداد نقاط اجرای طرح، ۳۸۰ نقطه، تعداد خودروهای عودتی به مبدأ ۷۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه، تعداد خودروهای اعمال قانون شده ۳ هزار و ۷۹۹ دستگاه و توقیف و انتقال به پارکینگ ۴۹ دستگاه بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه تصریح کرد: همچنین در این مدت سه روزه به افرادی که بدون ماسک بوده‌اند، ۶ هزار و ۸۳ عدد ماسک داده‌ایم.

سردار هادیان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: مقایسه تردد روز چهار شنبه با زمان مشابه سال قبل (۲۵ استان)، ۴۲ درصد کاهش و مقایسه تردد روز چهارشنبه با زمان مشابه سال قبل (کل استان‌ها)، ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 453706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.