نیروهای شهرداری باید در هنگام بحران به وظایف خود به درستی عمل کنند

شهردار رشت گفت: همه نیروهای شهرداری باید در هنگام بحران به مسئولیت خود آگاه باشند و به وظایف خود به درستی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی، امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت، اظهار کرد: در مواقع بحران باید در سایه همدلی و تعامل آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: باید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که بارش برف و باران به عنوان نعمت‌های الهی به خاطره‌ای خوش برای شهروندان تبدیل شود.

شهردار رشت معاونت خدمات شهری را جانشین رئیس ستاد بحران دانست و گفت: در مواقع بحران همه باید به معاون خدمات شهری کمک کنند و در این راستا از ظرفیت نیروهای اداری نیز استفاده شود.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد بحران افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران نباید تنها در هنگام بحران برگزار شود.

احمدی گفت: همه نیروهای شهرداری باید در هنگام بحران به مسئولیت خود آگاه باشند و به وظایف خود به درستی به عمل کنند.

بابک رمضانی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ماشین آلات شهرداری، اظهار کرد: دستورالعمل عملیات زمستانی شهرداری رشت از دو سال گذشته تدوین شده و تمامی شرح وظایف واحدها تعیین شده است.

ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت، نیز در این جلسه به ضرورت همراهی و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی با شهرداری رشت در مواقع بحران تاکید کرد.

عطایی با اشاره به نقش مهم سازمان خدمات موتوری شهرداری در تأمین و نگهداری ماشین آلات شهرداری در سنوات گذشته افزود: با انحلال سازمان خدمات موتوری مشکلات شهرداری در تأمین و نگهداری ماشین آلات بیشتر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

کد خبر 453692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.