تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی در اصفهان/برخورد قاطع پلیس با رانندگان هنجارشکن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تعطیل شدن آموزشگاه‌های رانندگی اصفهان از روز شنبه مورخه ۱۷ آبان ماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره اتصال آن و حفظ سلامت شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی، آموزشگاه‌های رانندگی را در بخش آموزش‌های تئوری و آزمون آئین نامه تعطیل کرد.

وی افزود: این طرح از روز شنبه ۱۷ آبان ماه شروع و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

این مقام انتظامی گفت: یکی از مطالبات مردمی از پلیس، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی؛ مثل دور دورهای شبانه در محله‌ها؛ صدای ناهنجار اگزوز و سیستم‌های صوتی غیراستاندارد که باعث ایجاد مزاحمت و مردم آزاری می‌شود است.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: در همین راستا پلیس راهور با فعال کردن تیم‌های ضربت شبانه پس از شناسایی خودروهای هنجارشکن نسبت به توقیف آنها و معرفی به مراجع قضائی اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان بار دیگر از شهروندان اصفهانی خواست، ترددهای خود را تا حد امکان کاهش دهند و از ترددهای غیر ضروری اکیداً خودداری کنند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا انشاالله با یاری یکدیگر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

کد خبر 453689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.