احتکار ۱۰ تن روغن نباتی در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۱۰ هزار و ۱۲۸ کیلو روغن نباتی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسین باباکلانی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیری روغن خوراکی توسط فردی سودجو در انباری واقع در یکی از محله‌های شهرستان بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: مأموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور، روز گذشته با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره " صمت" این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار، ۱۰ هزار و ۱۲۸ کیلو روغن نباتی احتکار شده را کشف آن را پلمب کردند، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 453688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.