علیرضا منصوریان: امیدوارم از پرچم تراکتور دفاع کنیم/  به دنبال یک مدافع هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دنبال یک مدافع هستیم که برای این پست، علیرضا ابراهیمی را در نظر گرفتیم. اگر بتوانیم بر سر او با گل گهر به توافق برسیم، علیرضا ابراهیمی را جذب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در لیگ بیستم افتخار این را دارم که در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم، این باشگاه یکی از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم تراکتور دفاع کنیم. تمرینات را از ۵ مهر شروع کردیم و از ۱۳ مهر آن را به صورت پرفشار و جدی پیگیری کردیم، بعد از آن بزرگ‌ترهای تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند. احسان حاج صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم، خاطر نشان کرد: امسال سعی کردیم برخلاف سال‌های گذشته که باشگاه خریدهای سنگین خارجی انجام می‌داد، از بازیکنان جوان و داخلی با انگیزه خودمان استفاده کنیم. در نقل و انتقالات اولویت یک، دو و سه داشتیم که خدا را شکر بازیکنان خوبی در رده‌های سنی مختلف جذب کردیم. دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌گفتم که «تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می‌کند تا پر ستاره بودن‌مان.» زحمت و تلاش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است.

منصوریان در خصوص اعطای شماره ۱۲ تراکتور به میثم تیموری، تصریح کرد: حدود ۴۰ روز است که من در تبریز حضور دارم، از مردم ترک زبان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشتند در این مدت، هرکدام از مردم که من را در خیابان می‌دیدند، دغدغه پیراهن شماره ۱۲ را داشتند که این پیراهن متعلق به هواداران تراکتور است. میثم تیموری به پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ علاقه زیادی داشت، اما با او صحبت کردیم تا همچنان پیراهن شماره ۱۴ خودش را بپوشد و قول می‌دهم که این پیراهن دست نخورده برای هواداران تراکتور باقی خواهد ماند تا در نبود آنها بر روی سکوهای ورزشگاه نقش نمایی کند.

وی با اشاره به اینکه از خداوند متعال می‌خواهم که هر چه سریع‌تر شر این ویروس را از سر ما بردارد، گفت: در سال‌های گذشته برای جان یک نفر تلاش زیادی می‌کردند، اما متأسفانه الان افراد زیادی در سطح جهان جان خود را از دست می‌دهند. من با آقای سهیل مهدی هم صحبت کردم آنها برنامه‌های خودشان را ارائه می‌دهند، اما سلامتی افراد از همه چیز مهم است. اگر به خاطر حفظ جان انسان‌ها و سلامتی آنها فوتبال و همه کارها تعطیل شود، اشکالی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: در یک مقطعی لیگ را به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌کردند، اما الان بحث سلامت جامعه مطرح است و ما هم سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم. این روزها باید دست به دست هم بدهیم تا ان‌شاءالله جلوی گسترش کرونا را بگیریم.

منصوریان در رابطه با جذب بازیکن جدید، اظهار کرد: ما به دنبال یک مدافع هستیم که برای این پست، علیرضا ابراهیمی را در نظر گرفتیم. اگر بتوانیم بر سر او با گل گهر به توافق برسیم، علیرضا ابراهیمی را جذب می‌کنیم. من تا دیروز هم منتظر پیمان بابایی بودم، اما گویا او در ماشین‌سازی حضور یافته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. علی ابراهیمی آخرین نفر در لیست تراکتور است.

وی با بیان اینکه اگر تا یکی دو ساعت آینده بتوانیم مجوز بازی ۴ بازیکن جدیدمان را بگیریم، از آنها مقابل نفت مسجد سلیمان استفاده خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: اینها بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند کمک زیادی به تراکتور بکنند. به اعضای تیم نفت مسجد سلیمان و دوست خوبم مجتبی حسینی خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم فردا فارق از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، میزبان خوبی باشیم. تلاش ما این است که بازیکنان بتوانند خلاقیت خودشان را در زمین به نمایش بگذارند تا نخستین سه امتیاز به دست بیاوریم.

کد خبر 453673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.