شهروندان برای قطع زنجیره انتقال کرونا همکاری کنند

شهردار فردیس با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس بدون همکاری شهروندان میسر نیست.

مصطفی سعیدی سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتقاد شهروندان در خصوص استقرار دست‌فروشان در بلوار شهدای فردیس، اظهار کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی موجود، باید اقدامی اساسی برای ساماندهی دست‌فروشان صورت گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس همکاری ویژه ای با بسیجیان و جمعیت هلال احمر در راستای توزیع ماسک داشته است.

شهردار فردیس با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی شهروندان برای مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه‌ای در راستای اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فردیس انجام شده است اما لازم است شهروندان با مدیریت شهری همکاری داشته باشند و تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و در صورت خروج، ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی به بازدید از شهرک ناز اشاره کرد و گفت: اعتباری شش میلیارد تومانی برای عملیات عمرانی و خدمات شهری در این شهرک به تصویب شورای شهر رسیده که امید داریم بتوانیم با اجرای این عملیات‌ها، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

شهردار فردیس با اشاره به مطالبه شهروندی مبنی بر لزوم نصب سرعت‌گیر در یکی از معابر منطقه دو شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: محل مذکور توسط کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک بررسی می‌شود تا در صورت نیاز حوزه عمران منطقه نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام کند.

سعیدی یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان فردیسی را بهسازی معابر اعلام کرد و گفت: نهضت آسفالت در فردیس آغاز شده و در صدد هستیم تا پایان سال جاری نسبت به ترمیم آسفالت معابر به طور اولویت بندی اقدام کنیم.

وی با اشاره به وجود معابر متعدد بی‌نام و نشان و برخی معابر با نام‌های تکراری در فردیس، خاطرنشان کرد: کمیته نامگذاری معابر فردیس با حضور ادارات ذیربط برگزار شده و در صدد هستیم معابر شهر را با اولویت نام مزین شهدا، نامگذاری کنیم.

کد خبر 453646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.