آزادی ۶۰۸ زندانی با کمک‌های مردمی در اربعین

سرپرست دفتر فرهنگی، تربیتی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از آزادی ۶۰۸ زندانی در ایام اربعین با کمک‌های مردمی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی تهامی، اظهار کرد: برای آزادی این تعداد زندانی، مردم در ایام اربعین حسینی مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان واریز کرده و بخشی نیز شاکیان با گذشت از اصل مبلغ درخواستی و بخشی نیز از خانواده زندانیان به عنوان آورده کمک کرده‌اند.

به گفته وی، اقدامات تأمینی و تربیتی سازمان زندان‌ها برای مددجویان از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود. در کنار آن آموزش مشاغل مختلف، ورزش، هنر و فعالیت‌های مذهبی و قرآنی نیز به مددجویان ارائه می‌شود.

سرپرست دفتر فرهنگی تربیتی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه ۸۷ هزار غذای نذری نیز در بین زندانیان در این ایام توزیع شد، گفت: ۲۴۲ موکب نیز در زندان‌های سراسر کشور برپا شد که علاوه بر توزیع غذای نذری، اقدامات فرهنگی نیز انجام می‌دادند.

سرپرست دفتر فرهنگی تربیتی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه ۱۴۴ هیئت در این دوره زمانی به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی پرداختند، ادامه داد: ۷۲ هزار زندانی در این ایام در ختم تلاوت قرآن کریم شرکت کردند.

تهامی به ایرنا گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه، ارزاق عمومی و غیره نیز از دیگر اقدامات به انجام رسیده در ایام اربعین حسینی برای مددجویان زندان‌ها بوده است.

کد خبر 453645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.