۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده دست به هلال‌احمر کاشان اهدا شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده دست از محل درآمد موقوفات کاشان تهیه و به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مسلم محمودزاده با بیان اینکه موقوفه "محمد دبیرالصنایع" در شهرستان کاشان فعال است، اظهار کرد: سال‌ها این موقوفه مسلوب المنفعه شده بود اما با مشارکت بخش خصوصی این موقوفه به یک مجتمع تجاری اداری در چهار طبقه به مساحت دو هزار متر مربع احداث و از ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: از محل عوائد این موقوفه ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست، برای مصارف بهداشت و درمان به هلال احمر کاشان اهدا شد تا برابر نظر آن جمعیت در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه این دستگاه که تولید داخلی بوده و ظرفیت ۱.۵ لیتری دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی هر یک از این دستگاه‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان کاشان نیاز مبرم به وقف سلامت و وقف در زمینه بهداشت و درمان است، گفت: از خیران تقاضا داریم با توجه به وضعیت کنونی کشور و شهرستان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

محمودزاده همچنین به برگزاری "همایش همدلی" همزمان با میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در این ایام، نوزدهمین مرحله توزیع مواد غذایی بین ۱۱۰ خانواده نیازمند تحت پوشش خیریه سلالة الجواد سلطان امیراحمد (ع) با همکاری هیئت احمدی کاشان اجرایی شد.

کد خبر 453633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.