خاتمی: عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: درگیر شدن دو تن از مسئولان رده بالای وزارت بهداشت و درمان نشان می‌دهد که آن‌ها در میدان هستند و برای تمام آحاد جامعه تلاش می‌کنند. عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود خاتمی امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد کرونا شهرستان گلپایگان با بیان اینکه بیماری کرونا برای بهداشت و درمان با وجود خستگی و تلاش شبانه روزی و مبتلا شدن کادر درمانی به بیماری کرونا کمر شکن شده است، اما همچنان مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: تشکیل ستاد بحران بیماری کرونا در داخل کشور تنها وظیفه وزارت بهداشت نیست؛ باید همه به این وزارت خانه کمک کنیم، همان گونه که فرماندار گلپایگان به تشکیل ستاد کرونا اقدام می‌کند.

وی افزود: درگیر شدن دو تن از مسئولان رده بالای وزارت بهداشت و درمان نشان می‌دهد که آن‌ها در میدان هستند و برای تمام آحاد جامعه تلاش می‌کنند. عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت بیماری کرونا به معیشت و اقتصاد مردم از فرماندار خواستار شد با رایزنی در وزارت کشور بخشی از خسارت ناشی از تعطیلی برای مقابله با بیماری کرونا به مردم شهرستان جبران شود.

خاتمی با بیان اینکه آمار فوتی‌های بیماری کرونا نسبت به جمعیت کشور شدت بیشتری گرفته است، گفت: هنوز درمان قطعی برای این بیماری پیدا نشده است؛ البته دارویی از طریق برخی کشورها و حتی ایران تجویز می‌شود که در بازار بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد، اما وزارت بهداشت و درمان کشور آن را وارد و به صورت مجانی در اختیار بیمارستان‌ها قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی به بیمار بگویند این دارو را خودت تأمین کن شیطنت بیمارستان است؛ زیرا باید به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار بگیرد.

کد خبر 453631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.