استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر ضرورت استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها در فصول سرد سال تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد در ابلاغیه‌ای با اشاره به استقرار شرایط آب و هوایی زمستانی و برودت هوا، بر ساماندهی افراد بی‌خانمان و بی سرپناه از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد.

در این ابلاغیه به استقرار تدریجی شرایط آب و هوای زمستانی، برودت هوا، همچنین شیوع ویروس کرونا اشاره و مدیران شهری خواسته شده به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اهتمام داشته باشند.

همچنین در این ابلاغیه از شهرداری‌های تابعه خواسته شده با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نسبت به آماده‌سازی و تجهیز گرم‌خانه‌ها و مراکز ویژه مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سرمازدگی و فوت احتمالی افراد بی‌خانمان، بی سرپناه و کارتن‌خواب ها و ساماندهی گروه‌های فوق با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و "شیوه‌نامه رعایت نکات بهداشتی در گرم خانه‌ها و مراکز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی" ابلاغی به شماره ۶۵۰۷۵ مورخ ۱۳۹۸.۱۲.۲۱ اقدام عاجل به عمل آورند.

کد خبر 453621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.