روزنامه‌های ورزشی ۱۵ آبان؛ آغاز دلگرمی روزهای سرد

سرانجام موعود آغاز لیگ بیستم فرا رسید و از امروز تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه ۱۵ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "صدای تکل بازیکن مرا بیننده باید از پای تلویزیون بشنود" به اظهارات محمود فکری سرمربی جوان استقلال پرداخت، کسی که به تکرار روند خوب خود در باشگاه استقلال امیدوار است.

"گل" با عنوان"سرگرمی روزهای دلسردی" به آغاز مسابقات لیگ برتر پرداخت، رقابت‌هایی که از حساسیت‌های خاص و ویژه برخوردار است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بیست سالگی" به حضور تعداد زیادی ار مربیان جوان روی نیمکت تیم‌های مدعی پرداخت، مربیانی که برخی از آنها حتی تجربه حضور در تیم‌ها به عنوان دستیار مربی را نیز نداشته اند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "استارت قهرمان در جاده لیگ با سایپا" به رقابت حساس پرسپولیس و سایپا در هفته آغازین لیگ برتر پرداخت، رقابتی که پرسپولیس آن را با مصدومین و محرومین زیادی آغاز خواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"دنبال کلاهی شیک برای بعد از قهرمانی هستم" به گفته‌های محمد حسین کنعانی زادگان پرداخت، کسی که معتقد است سید جلال حسینی با حضور قدرتمند در تمرینات آماده حضور در ترکیب سرخ‌پوشان است.

"شوت" با عنوان "هوادار، لیگ بی تو وفا ندارد" به آغاز مسابقات لیگ برتر بدون حضور هواداران پرداخت، موضوعی که مطمئناً از جذابیت مسابقات لیگ برتر می‌کاهد.

" پرسپولیس" با عنوان"فتح ۵" به آغاز مسابقات لیگ برتر و همچنین انگیزه سرخ‌پوشان برای قهرمانی مجدد پرداخت، امری که به نظر کسب آن سخت‌تر از سالیان گذشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "به موفقیت این سپاهان خیلی خوشبین هستیم" به گفته‌های محمدرضا خلعتبری پرداخت، بازیکن باتجرربه سپاهان که امید زیادی به موفقیت در پیراهن طلایی سپاهان دارد.

کد خبر 453615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.