تراکتور _ نفت مسجد سلیمان/ شروع کار منصوریان مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم های فوتبال تراکتور و نفت مسجد سلیمان جمعه از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال ۹۹_۰۰ جمعه _۱۶ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: مهدی سیدعلی، علی اکبر نوری، علیرضا طاهرخانی و یاسر همرنگ

ناظر بازی: محسن ترکی

آخرین رویارویی: تراکتور ۱_ نفت مسجد سلیمان ۰ (جام حذفی)

تیم فوتبال تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی نداشته و مدیران این باشگاه شاکله اصلی تیم را حفظ کردند و تنها تغییری که به چشم می‌آید حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتوراست.

تراکتور با توجه به اینکه اوایل فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و تغییر سرمربی داشت آخر فصل موفق شد در لیگ برتر رده چهارم و در جام حذفی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات مالی که دارد سرمربی فصل گذشته خود مهدی تار تار را از دست داد تا مجتبی حسینی جای او را بگیرد، همچنین مدیرعامل این باشگاه پیش از شروع لیگ بیستم استعفا داد و هدایت یزدی به عنوان سرپرست نفت مسجد سلیمان معرفی شد.

این تیم فصل گذشته نتایج قابل قبولی به دست آورد و در جایگاه هشتم لیگ نوزدهم قرار گرفت و توانست به عنوان یک مدعی تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی بالا بیاید.

تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در فصل ۹۹_۹۸ دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی اول با نتیجه صفر بر صفر و بازی دوم با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید، این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم مقابل هم قرار گرفتند که تراکتور بازی را با تک گل سعید مهری برنده شد.

با توجه به آمار تراکتور برتری نسبی نسبت به نفت مسجد سلیمان دارد، اما باید توجه داشته باشیم که سرمربیان دو تیم تغییر کرده‌اند و این دوتیم با افکار جدیدی در لیگ بیستم رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 453590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.