برگزاری جشنواره جوان لاهیجی/ نصب بنرهای هشدار در بوشهر

در این بسته خبری از نصب بنرهای هشدار در ساحل و افزایش کنترل‌ها در بوشهر تا جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک کودک سنندج و آغاز ضدعفونی دوباره شهر سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعطیلی حمل و نقل عمومی یاسوج

ضرغام خلقی پور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: حمل و نقل عمومی این شهر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل می‌شود.

برگزاری جشنواره جوان خلاق لاهیجی

یوسف قیامتیون، سرپرست شهرداری لاهیجان از برگزاری جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید کریمی به منظور ایجاد بستری برای شکوفایی خلاقیت‌ها خبر داد.

ارائه خدمات شهری به ساکنین مسکن مهر نظرآباد

ساکنین مسکن مهر نظرآباد از خدمات حوزه خدمات شهری شهرداری نظرآباد بهره مند می‌شوند.

شهرداری‌های استان سمنان کمبود نیروی انسانی دارد

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان گفت: دو هزار و ۵۵۱ نفر در قالب استخدام کارمندی و قرارداد کارگری در شهرداری‌های استان مشغول به کار هستند.

نصب بنرهای هشدار در ساحل و افزایش کنترل‌ها در بوشهر

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برای آگاهی مردم از محدودیت‌های کرونایی، اقدام به نصب بنرها و تصاویر هشداردهنده در نوار ساحلی این بندر کرد.

جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک کودک سنندج

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج از بازگشایی مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی پارک جنگلی آبیدر در سنندج خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به جهت جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک کودک مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی آبیدر امروز صبح بازگشایی شد.

احداث دو هزار قبر دوطبقه در آرامستان اسدآباد

علیرضا فعله‌گری، شهردار شهر اسدآباد از آغاز طرح احداث و ساخت قبور طبقاتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد دو هزار قبر دوطبقه آغاز شده است.

آغاز ضدعفونی دوباره شهر سبزوار

با اعلام وضعیت هشدار کرونایی در سبزوار، مجدداً اکیپ‌های مختلف شهرداری کار گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری را آغاز کردند.

عملیات عمرانی تقاطع یادگار امام (ره) قزوین

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر پروژه تقاطع یادگار امام (ره) بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 453574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.