محدودیت‌های کرونایی در فارس تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تمدید شد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت‌های کرونایی که از ۲۳ مهر ماه ۹۹ در این استان آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ ادامه داشت در ۳۶ شهرستان استان تمدید شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا قاسم پور گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا با آغاز محدودیت‌های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و اداره ها نیز تشدید شد.

وی ادامه داد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه‌هاست که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

معاون استاندار فارس گفت: تا ۲۳ آبان ماه ۹۹، دانشگاه‌ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینماها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

قاسم پور افزود: بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، در سراسر استان استفاده از ماسک در اداره‌ها برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

وی گفت: همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

معاون استاندار فارس گفت: افزون بر این، بر اساس مصوب ستاد یاد شده، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت ۲۴  جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ ممنوع است و تصمیم‌گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

قاسم پور افزود: در حال حاضر در مبادی ورودی استان فارس از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: تعطیلی مترو و خدمات اتوبوس درون شهری شیراز نیز تا پایان هفته آینده ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 453566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.