شهرداری و شورای شهر اصفهان اقدامات به یادماندنی انجام دادند

استاندار اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورای شهر اصفهان اقدامات به یادماندنی با ساختار خوب انجام دادند که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز _چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه نمایشگاه اصفهان نشانه همدلی و هم‌زبانی مدیران شهری و استانی است و استمرار این حرکت و بهره برداری از این مجموعه مهم‌تر از اجرای خود پروژه است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری مناسب از پروژه نمایشگاه اصفهان بسیار مهم است و باید در راستای رشد اقتصادی باشد، تصریح کرد: باید شادی و نشاط بهره‌برداری از نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان را به کادر بهداشت و درمان تقدیم کنیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: مردم انتظار دارند در جهت رشد و بهینه سازی اقتصادی و در مسیر رفع مشکلات معیشت جامعه گام برداریم.

رضایی با ابراز خرسندی از اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در شهر، گفت: در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا اقدامات به یادماندنی با ساختار خوب انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

وی گفت: مردم دنیا و کشور به دلیل مسائل کرونا دچار مشکلات زیادی شدند، اما به دلیل گردشگری بودن اصفهان، این شهر بیش از همه ضرر دید.

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به نکات بهداشتی برای کاهش ابتلاء به کرونا، اظهار کرد: از مردم استان اصفهان به عنوان استانی با فرهنگ و با فضیلت و علم و آگاهی انتظار بیشتری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

رضایی تاکید کرد: باید اصفهان را به جایگاه خود که نگین انگشتری ایران است، بازگردانیم و از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ارتباط این مجموعه نمایشگاهی باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در ابعاد مختلف صادراتی و ارتباط با دیگر کشورها برقرار شود.

استاندار اصفهان با اشاره به دیدار امروز خود با سفیر ایران در گرجستان، گفت: باید از ظرفیت‌های نمایشگاهی گرجستان استفاده و ارتباط اصفهان با گرجستان را قوی‌تر کنیم.

رضایی با بیان اینکه اصفهان با وجود ۱۰ هزار واحد صنعتی ظرفیت اقتصادی زیادی دارد، افزود: بخشی از صنایع این استان جز دومین صنایع دنیا محسوب می‌شود، البته استفاده بهینه از آن لازمه نجات ساختارهای بزرگی مثل پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است.

کد خبر 453561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.