نمایشگاه بین‌المللی خالق صحنه‌های دیگر توسعه اصفهان خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افتتاح پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در اقتصاد شهر تأثیرگذار خواهد بود و زمینه‌ساز آن است که بتوانیم صحنه‌های دیگری از توسعه اصفهان را پس از آن خلق و برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز _ چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: همدلی، صمیمیت و هم‌افزایی بین تمام دست‌اندرکاران باعث بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان شد.

وی تاکید کرد: بی‌شک جسارت و عزم جدی مدیریت شهری عامل مهمی در احداث این پروژه بود که با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی مسئولان بهره‌برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این کلانشهر نیاز به سایت نمایشگاهی در شأن خود را داشت، تصریح کرد: در شهر اصفهان با فعالیت مجموعه مدیریت شهری هر روز می‌توان شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در اقتصاد شهر تأثیرگذار خواهد بود و زمینه‌ساز آن است که بتوانیم صحنه‌های دیگری از توسعه اصفهان را پس از آن خلق و برنامه‌ریزی کنیم.

نصر اصفهانی تاکید کرد: افتتاح پروژه نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ساز باشد تا به این باور برسیم در میان تمام ناامیدی‌ها امیدوار باشیم و امور شهر را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان زمینه‌ای برای اعتماد و دلگرمی هر چه بیشتر شهروندان خواهد بود، گفت: با توجه به این اقدام بزرگ، می‌توانیم کارهای مهم دیگری را در شهر رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سایه وحدت و همدلی اتفاقات خوبی در شهر افتاده است و بی شک اگر این هم‌افزایی نبود با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم و هر روز تأخیر در اجرای پروژه‌ها می‌توانست خسارت‌بار باشد.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری شورای شهر، شهرداری، استانداری، فرمانداری و مجموعه مدیریت شهری، تاکید کرد: تا آخرین روز فعالیت در این دوره مدیریت شهری در خدمت مردم خواهیم بود و اقدامات در دست اجرا را به نتیجه خواهیم رساند تا دِین خود را به شهدای جان بر کف ادا کنیم.

کد خبر 453548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.