آفتاب اقتصاد اصفهان از شرق طلوع کرده است/ آغاز فاز دوم نمایشگاه بین المللی از مهرماه ۱۴۰۰

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز با بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، آفتاب اقتصاد این شهر از شرق طلوع خواهد کرد، گفت: در این نمایشگاه همه تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان می‌توانند هنر و تولیدات خود را به عرضه نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، بهره‌برداری از این پروژه با حضور تعداد محدودی از مسئولان انجام شد، اما قطعاً در فرصتی دیگر با حضور مقامات ملی افتتاحیه بزرگی برای این پروژه عظیم برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پروژه نمایشگاه بین المللی استان از یک سو به گذر شرق و از سوی دیگر در مجاورت رینگ چهارم، سالن اجلاس، فرودگاه شهید بهشتی قرار دارد، بنابراین در این نقطه همه تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان می‌توانند هنر و تولیدات خود را به عرضه نمایش بگذارند.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه این پروژه بیانگر فعال شدن اقتصاد شهر و رونق اقتصاد و کسب و پیشه است، افزود: سه سال پیش وعده دادیم که در اولین فرصت پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را احداث خواهیم کرد که امروز با همت والای مدیران شهری و اعضای شورای شهر این مهم به تحقق رسید.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک پروژه‌های بزرگی همچون سالن اجلاس، سالن اجتماعات گلستان شهدا، مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نوروزی با بیان اینکه آئین افتتاح رسمی دو پروژه ادامه جاده فرزانگان و پل آفتاب نیز در فرصت مناسب برگزار خواهد شد، گفت: خط دو مترو با قوت در حال احداث است و این اقدامات بیانگر وحدت، انسجام و هماهنگی بین مسئولان اجزای شهر اصفهان و کشور است.

وی با قدردانی از تمام افرادی که شهر را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کردند و شبانه‌روز برای عمران و آبادانی اصفهان تلاش می‌کنند، به شهروندان اصفهانی قول داد: با حمایت اعضا و شرکای نمایشگاه، اتاق بازرگانی و سایر مسئولان مهرماه سال آینده فاز دوم پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز شود.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در شهر با اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به عنوان برند شهرداری اصفهان، اظهار کرد: تا پایان سال، چندین افتتاح بزرگ در شهر خواهیم داشت که همه آنها نویدی برای زندگی بهتر شهروندان اصفهانی است.

کد خبر 453542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.