اعتراض اینتری‌ها به گل اول رئال

در صحنه گل اول رئال مادرید، فرلان مندی با دو دست بازیکن تیم اینتر یعنی اشرف حکیمی را نقش بر زمین کرد اما داور فرانسوی خطا اعلام نکرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رسانه‌های مطرح ایتالیا و برخی از افراد نزدیک به باشگاه اینتر نسبت به گل اول تیم رئال مادرید برابر این تیم اعتراض کرده‌اند و اعتقاد دارند که این گل باید مردود اعلام می‌شد.

در جریان دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد در یک دیدار زیبا و هیجان انگیز از سد تیم اینتر بگذرد. در این بازی رئال مادرید در ابتدا با دو گل جلو افتاد. رسانه‌های ایتالیایی اعتقاد دارند که گل اول رئالی ها به دلیل خطای اشرف حکیمی روی بنزما باید مردود اعلام می‌شد.

اشاره شده است که در صحنه مربوطه، فرلان مندی با دو دست، بازیکن تیم اینتر یعنی اشرف حکیمی را نقش بر زمین کرد اما داور فرانسوی خطا اعلام نکرد. در حالی مندی بازیکن حریف را با فشار دستهای خود روی زمین انداخت که حکیمی هنوز پاس خود را ارسال نکرده بود و به این ترتیب می توان گفت که این حرکت مندی اثر مستقیم بر نحوه ارسال پاس حکیمی داشته است.

برخی کارشناسان داوری این صحنه را خطای واضح و اشتباه آشکار این بازی دانسته‌اند و تصور می کنند که در صورت مردود اعلام شدن این گل، جریان بازی می توانست کاملاً متفاوت دنبال شود.

به هر ترتیب رئال مادرید موفق شد با اختلاف یک گل تیم اینتر را شکست داده و به اولین پیروزی خود در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان دست پیدا کند. اما نکته مهمی که رسانه های ایتالیایی به آن اذعان دارند، وجود مجدد خطاهای داوری با وجود فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) است.

کد خبر 453516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.