ترامپ با پرداخت رشوه پیروز می‌شود

یک کارشناس روابط بین‌الملل گفت: لابی صهیونیسم با پرداخت رشوه به دیوان عالی آمریکا و مجمع الکترال، نتیجه آرا انتخابات را به سود ترامپ تغییر می‌دهد.

حسن هانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: در حال حاضر نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا دارد؛ اما هنوز شمارش آرا در ۳ ایالت سرنوشت ساز ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا ادامه دارد.

وی افزود: درست است که کارت‌های الکترال، پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مشخص می‌کند، اما نباید از لابی‌های قدرتمند صهیونیسم در این انتخابات به راحتی گذشت؛ زیرا ممکن است برخی کارت‌های الکترال در اثر فشارهای این لابی‌ها به سود دونالد ترامپ تغییر کند.

این کارشناس روابط بین‌الملل تاکید کرد: در حال حاضر بایدن با پیروزی در ایالت آریزونا و واشنگتن دی سی و همچنین پیشتازی در ایالت‌های نوادا و ویسکانسین، پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، اما قطعاً یهودیان آمریکایی تمام تلاش خود را در جهت پیروزی ترامپ به کار می‌گیرند. همانگونه که در ماه‌های گذشته یهودیان آمریکایی بیش از ۲ میلیارد دلار به ستاد انتخاباتی ترامپ پرداخت کردند.

هانی زاده تاکید کرد: به نظر می‌رسد لابی صهیونیسم با پرداخت رشوه به دیوان عالی آمریکا و مجمع الکترال، نتیجه آرا انتخابات را به سود ترامپ تغییر دهد.

کد خبر 453492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.