مطالعه پدافند غیر عامل جزیره خارگ با اعتبارات نفتی

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای بوشهر از اجرای طرح مطالعه پدافند غیر عامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید بردستانی با اشاره به اهمیت بالای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل اظهار کرد: مطالعه پدافند غیر عامل در مراکز شهرستان‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه مطالعه پدافند غیر عامل در شهر بوشهر شروع شده است، افزود: با توجه به اهمیت پدافند غیر عامل، شهرداران مراکز شهرستان‌ها نسبت به پیشنهاد و تصویب انجام طرح مطالعه اقدام کنند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای بوشهر خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌هایی که توسط شهرداری‌ها در سطح شهرها انجام شده یا در حال انجام است ماهیت پدافند غیر عامل در آن رعایت شده است.

بردستانی افزود: در جلسه امروز با تعدادی از شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای و مدیرکل پدافند غیر عامل استان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مقرر شد که مطالعه پدافند غیر عامل در خارگ مقرر شده از اعتبارات نفت انجام شود.

وی تصریح کرد: در شهرهای جنوبی استان بوشهر این مطالعه باید با توجه به وجود تأسیسات عظیم گاز و اهمیت این تأسیسات، اعتبار آن توسط منطقه ویژه تأمین شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای بوشهر در ادامه با تقدیر از افراد شاغل در آرامستان‌ها عنوان کرد: در ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا، شهرداری‌ها با تمام ظرفیت و امکانات در سطح استان وظایف خود را انجام داده‌اند.

بردستانی تصریح کرد: افراد شاغل در آرامستان‌ها از جمله غسال، غساله، راننده خودرو حمل میت و سایر نفرات در این زمینه و در این مدت کار سخت و حساسی داشته‌اند که به همین دلیل هدایایی تهیه و به ۱۰۹ نفر در سراسر شهرهای استان اهدا شد.

وی افزود: دفتر امور شهری و شوراهای بوشهر در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم در شهرهای مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدوارم با کمک شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها شاهد بهبود خدمات رسانی و رضایت مندی مردم باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 453489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.