حناچی: شهرداری در تامین اعتبار مترو تنها است

شهردار تهران گفت: شهرداری در تامین اعتبار برای مترو تنها است، این در حالی است که پروژه ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب در تماس است نیازمند حمایت بیشتری است.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم با اشاره به خواسته‌های پیمانکار پروژه خط شش و کمبود مالی گفت: با پیگیری اوراق مشارکت به خواسته‌های مالی پیمانکاران رسیدگی می‌کنیم و زیرساخت‌های مترو به خصوص در خطوط ۶ و ۷ فراهم شده و ادامه دارد، بیشترین مشکل واگن و تأمین اعتبار است که شهرداری در این تأمین اعتبار تنها است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران مترو و اتوبوس اکنون در ایام کرونا به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده اما این شرایط به قبل باز می‌گردد و نیاز به حمایت دارد برای پروژه‌ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب رو به رو است حمایت بیشتری نیاز داریم، اوراق مشارکت ۹۸ رسیده است، اما مشکلات اداری در تأمین اجتماعی وجود دارد که انتظار داریم مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

شهردار تهران گفت: امروز بخش انتهایی خط ۶ مترو اضافه می‌شود و چهار ایستگاه به این خط اضافه خواهد شد. این پروژه از پروژه‌های پیچیده ای بود که از سفره چشمه علی عبور می‌کرد و نگرانی‌های زیادی وجود داشت که به تدبیر مهندسان کار انجام شد.

کد خبر 453479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.