حل مشکلات معادن متخلف، نیازمند عزم و اراده جمعی است

دادستان سابق نطنز گفت: برای رفع مشکلات معادن متخلف، عزم و اراده جمعینیاز است و ما هم با مجموعه مسئولان شهرستان در حد توان توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان نطنز، مرتضی باصریان، دادستان سابق شهرستان نطنز در مراسم تودیع خود، اظهار کرد: از این‌که توانستیم در مدت خدمت احساس امنیت را برای مردم شهرستان به ارمغان بیاوریم جای شکر دارد.

وی افزود: طی مدت خدمت در دادگستری شهرستان نطنز و با توجه شرایط موجود، تعداد ۸ هزار و ۴۵۸ پرونده در دادسرای نطنز رسیدگی شد.

وی همچنین به بحث کنترل سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: کشفیات خوبی با همکاری نیروی انتظامی داشتیم اما متأسفانه در موضوع معادن به‌تنهایی دستگاه قضائی نمی‌تواند کاری را پیش ببرد. باید همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط تلاش کنند.

دادستان سابق نطنز تصریح کرد: برای رفع مشکلات معادن متخلف، عزم جمعی لازم است و ما هم با مجموعه مسئولان شهرستان در حد توان توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، نماینده مجلس، امام جمعه، فردوسی فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتطامی و امنیتی در سالن همایش دانشگاه آزاد نطنز برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مرتضی باصریان تقدیر و طی حکمی از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه؛ سیدجواد نوری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز معرفی شد.

کد خبر 453477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.