عملکرد آرامستان تبریز در کشور درخور توجه بوده است

دبیر شورای شهر تبریز عملکرد کارکنان وادی رحمت شهرداری تبریز در کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نیکوخصلت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"برای قدردانی از فعالیت‌های نفس گیر کارکنان وادی رحمت و آگاهی از وضعیت قبور و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، فرصتی شد تا به اتفاق همکاران، بازدیدی از وادی رحمت به عمل آوریم.

با توجه به گزارشات دریافتی در این زمینه عملکرد شهرداری در سطح کشور درخور توجه بوده است و همکاران شورا نیز تاکید داشتند تا در خصوص تشویق از بابت حسن انجام کار اقداماتی انجام گیرد.

داستان‌های بسیاری از شخصیت‌های بزرگ به خاطر دارم که یکی از راه‌های تهذیبِ نفسِ خود را بودن در کنار جذامیان و یا کفن و دفن اموات دانسته اند و بنابراین می دانم که باید احترام خاصی را برای کسانی که در این ورطه فعالیت دارند قائل بود و البته این را هم می دانم که در چنین فضاهایی نباید بیش از حد لازم رفت و آمد نمود و هنگام حضور نیز باید ذکر نام خدا، دعا و فاتحه را آگاهانه و از درون قلب و با خلوص کامل انجام داد.

به هر حال روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذاریم؛ سرعت تغییر نگرش‌ها، تغییر عادات و بعضی فرهنگ‌ها چنان زیاد شده است که فرصتی برای تعمق، تأمل و بازنگری برایمان وجود ندارد.

دیگر، از تشریفات دست و پا گیر خبری نیست و در مقابل خاکسپاری‌های غریبانه و برگزاری ساده مراسم ازدواج را شاهد هستیم. دیگر از خوابگاه‌های دانشجویی، کلاس‌های درس و استادیوم‌ها و تجمعات شلوغ و بسیار موارد دیگر خبری نیست.

بنابراین به نظر می‌رسد که به راستی وارد عصر جدیدی از زندگی شده‌ایم؛ به جای نفرین این حادثه و رخدادهایی که بر سرمان می‌آید؛ سرعت سازگاری خود را باید افزایش دهیم و تلاش کنیم تا مضامین مهم و نهفته در بطن این رویدادهای جدید را دریابیم و وظایف و تعهدات خود را تشخیص دهیم."

کد خبر 453453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.